Gå til innhold

Dol


nick

Anbefalte innlegg

Har blitt gudsjammerlig kjedelig! Nei, det er ikke noen unnskyldning at det er sommer, påske, sol ute, sol inne, eller hva ellers dere brakkvannsposterne pleier å unnskylde dere med.

Mæææ, vi får ikke bli med i gjengen, mæææ, det er bare klikker her! Nå har dol landet ligger åpent for alle nye, men hva skjer? Nada!

Det er bare piss her nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • nick

    19

  • Zombiebob

    3

  • pekkaline

    2

  • nanny911

    2

Mest aktive i denne tråden

Du er hjertelig velkommen til å sprite opp stemningen litt.. (Med annet enn klaging.)

Jeg tror jeg skal spørre om når skattepengene kommer. Utgave 14 av det spørsmålet burde få fart på massene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg skal spørre om når skattepengene kommer. Utgave 14 av det spørsmålet burde få fart på massene.

Iiiiiiiiiiiiik!

En mann på damedassen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange syn på det, men koseligere om vi prater enn ingenting da vel? Jeg er her til noen jager meg :)

Det du snakker om, klikker osv har jeg ikke hørt noe om siden krigen. Været blir det pratet om, men det er da vel normalt?

Håper du fortsetter å sprite opp forumet, "vi" trenger deg ;)hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mange syn på det, men koseligere om vi prater enn ingenting da vel? Jeg er her til noen jager meg :)

Det du snakker om, klikker osv har jeg ikke hørt noe om siden krigen. Været blir det pratet om, men det er da vel normalt?

Håper du fortsetter å sprite opp forumet, "vi" trenger deg ;)hehe

Jeg gidder knapt nok å gå inn her lengre. Før var det i det minste et eller annet på gang, om det var pisspreik eller krangling spilte ingen rolle.

Nå er det bare trist og leit. Sjuke folk og skatt! Til og med gærningene har sluppet ut fra psyforum og poster her!

Hvem har gitt dem lov til dette? Den døra har vært spikra igjen i flere år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gidder knapt nok å gå inn her lengre. Før var det i det minste et eller annet på gang, om det var pisspreik eller krangling spilte ingen rolle.

Nå er det bare trist og leit. Sjuke folk og skatt! Til og med gærningene har sluppet ut fra psyforum og poster her!

Hvem har gitt dem lov til dette? Den døra har vært spikra igjen i flere år!

Halloo ;) Dr.online er til for alle. Hvem som poster hva-hvor, er ikke noe noen kan gjøre noe til eller fra for. Er det sånn tråd som dette du savner mere av, litt småampre innlegg? Ja det er annerledes nå enn det var, men det kan endre seg. Dine svar og innspill kan være til hjelp for noen her så jeg håper du stikker innom. Ja, jeg høres ut som om jeg "bor" her....... hihi. Men livet mitt er mere enn som så. Forumet er mitt "fristed" når jeg skal stresse ned hverdagen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gidder knapt nok å gå inn her lengre. Før var det i det minste et eller annet på gang, om det var pisspreik eller krangling spilte ingen rolle.

Nå er det bare trist og leit. Sjuke folk og skatt! Til og med gærningene har sluppet ut fra psyforum og poster her!

Hvem har gitt dem lov til dette? Den døra har vært spikra igjen i flere år!

Ehh, er ikke dette DOKTOR online? Og da er sjukdom et ikke-tema?? Kanskje noen kunne starte kverulantonline.no istedet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehh, er ikke dette DOKTOR online? Og da er sjukdom et ikke-tema?? Kanskje noen kunne starte kverulantonline.no istedet?

HJEEEEEEELP!

Dette er et eksempel på hvor langt ned vi har sunket! Det er 1001 forskjellige fora her hvor du kan være så syk du vil, men her på Åpent er vi (nesten) ikke syke.

Utflod vil vi i hvert fall aldri høre noe om!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloo ;) Dr.online er til for alle. Hvem som poster hva-hvor, er ikke noe noen kan gjøre noe til eller fra for. Er det sånn tråd som dette du savner mere av, litt småampre innlegg? Ja det er annerledes nå enn det var, men det kan endre seg. Dine svar og innspill kan være til hjelp for noen her så jeg håper du stikker innom. Ja, jeg høres ut som om jeg "bor" her....... hihi. Men livet mitt er mere enn som så. Forumet er mitt "fristed" når jeg skal stresse ned hverdagen :)

Åpent har vært et fristed for en hel masse av oss. Har vært. Nå er det en blek skygge av det det en gang var.

Det er forøvrig veldig sjelden mine innlegg har noen nytteverdi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mary J. Blige

Jeg gidder knapt nok å gå inn her lengre. Før var det i det minste et eller annet på gang, om det var pisspreik eller krangling spilte ingen rolle.

Nå er det bare trist og leit. Sjuke folk og skatt! Til og med gærningene har sluppet ut fra psyforum og poster her!

Hvem har gitt dem lov til dette? Den døra har vært spikra igjen i flere år!

"Til og med gærningene har sluppet ut fra psyforum og poster her!

Hvem har gitt dem lov til dette? Den døra har vært spikra igjen i flere år!"

Du å du, nå var du ikke mye pen. Alle er vi mennesker, uansett om man er syk, frisk eller sånn midt imellom. Jeg snubler gallant innom andre forum'er mens jeg er her, og svarer der jeg har lyst.

De som sliter psykisk har akkurat den samme verdien som alle andre, husk det :-)

Vi er alle små vesener som deler klode.La oss ta godt vare på hverandre, slik at alle føler seg like elsket.

Jeg rangerer hvertfall ikke folk etter dårlig_god_helse.

Synes alle er like verdifull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mary J. Blige

HJEEEEEEELP!

Dette er et eksempel på hvor langt ned vi har sunket! Det er 1001 forskjellige fora her hvor du kan være så syk du vil, men her på Åpent er vi (nesten) ikke syke.

Utflod vil vi i hvert fall aldri høre noe om!

Jeg er helt sjokka på deg nå?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HJEEEEEEELP!

Dette er et eksempel på hvor langt ned vi har sunket! Det er 1001 forskjellige fora her hvor du kan være så syk du vil, men her på Åpent er vi (nesten) ikke syke.

Utflod vil vi i hvert fall aldri høre noe om!

Fortsett gjerne med å underholde oss som er her, men ikke klag til oss om at de kule folka har stukket!

Kvisete, haltende og deprimert hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mandolina

Innleggene er ikke bedre enn du gjør de til selv.

Dette var virkelig et innlegg som ikke høyner nivået.

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest abrahamsen

Enig, men jeg er bare glad til. Takk til webbisene som ødela gamle dol. På den måten har jeg funnet på mye annet. Jeg er her ekstremt sjelden, KANSKJE en gang i uken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest abrahamsen

Innleggene er ikke bedre enn du gjør de til selv.

Dette var virkelig et innlegg som ikke høyner nivået.

Hilsen

nick har helt rett. DOL er ikke hva det engang var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nick har helt rett. DOL er ikke hva det engang var.

Synes det har blitt helt greit jeg. Faktisk. Selv om det til tider er lite trafikk da, men alikevel trives jeg godt her inne nå også. Man slipper stort sett spydige kommentarer som det nok var en del av tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest abrahamsen

Synes det har blitt helt greit jeg. Faktisk. Selv om det til tider er lite trafikk da, men alikevel trives jeg godt her inne nå også. Man slipper stort sett spydige kommentarer som det nok var en del av tidligere.

Kjedelig!! ;o) Fint at du koser deg har fortsatt da.

Syns det er veldig godt å ikke være så hekta lenger.

Dvs, jeg er skikkelig antihekta:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mandolina

nick har helt rett. DOL er ikke hva det engang var.

Det kan hende, men nivået blir ikke høynet, med slike innleg, som Nick skrev.

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...