Gå til innhold

Dol


nick

Anbefalte innlegg

Gjest abrahamsen

Det kan hende, men nivået blir ikke høynet, med slike innleg, som Nick skrev.

Hilsen

Jo, det syns jeg;o) Det er vel så forskjellig hva vi vil med dol og det er helt tydelig at mange har forsvunnet herfra. etter omleggingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • nick

    19

  • Zombiebob

    3

  • pekkaline

    2

  • nanny911

    2

Mest aktive i denne tråden

Enig, men jeg er bare glad til. Takk til webbisene som ødela gamle dol. På den måten har jeg funnet på mye annet. Jeg er her ekstremt sjelden, KANSKJE en gang i uken.

Jeg har Dol liggende på en tab på Opera, men jeg surfer rett forbi når jeg titter innom mine faste steder.

Et brukersted blir hva brukerne gjør det til, men den gjengen som er her nå har ikke særlig store ambisjoner i så måte.

Dol er som en flat øl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Dol liggende på en tab på Opera, men jeg surfer rett forbi når jeg titter innom mine faste steder.

Et brukersted blir hva brukerne gjør det til, men den gjengen som er her nå har ikke særlig store ambisjoner i så måte.

Dol er som en flat øl.

Og fortsetter du slik, så er du sneipen som ligger oppi. Det kan da ikke være mye å skryte av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det syns jeg;o) Det er vel så forskjellig hva vi vil med dol og det er helt tydelig at mange har forsvunnet herfra. etter omleggingen.

Hvis du mener meldinger av typen "dette er bare piss" er med på å heve nivået, så skjønner jeg egentlig godt at du er misfornøyd med DOL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melba1365380968

HJEEEEEEELP!

Dette er et eksempel på hvor langt ned vi har sunket! Det er 1001 forskjellige fora her hvor du kan være så syk du vil, men her på Åpent er vi (nesten) ikke syke.

Utflod vil vi i hvert fall aldri høre noe om!

Djizez Nick, er det mulig å bli mer usaklig? Bare finn deg ditt eget forum, du. Helt greit for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterbarnet

Sa hun og sklei av dassringen mens hun rettet på håret.

Men har de ikke opprettet et eget forum hvor det blir diskutert det du liker? Altså litt småkrangling og spydigheter og sånn.? Da kan jo du bare vanke der i stedet. Uansett så fatter jeg ikke at du gidder å engasjere deg sånn i et nettsted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Et annet nick

Men har de ikke opprettet et eget forum hvor det blir diskutert det du liker? Altså litt småkrangling og spydigheter og sånn.? Da kan jo du bare vanke der i stedet. Uansett så fatter jeg ikke at du gidder å engasjere deg sånn i et nettsted.

Jeg har faktisk vært litt innom det andre foumet, og det er absolutt ingen spydigheter der. Heftige diskusjoner kan det så absolutt være, men spdyigheter fra anonyme nick er det jo nok av her på DOL.

Jeg er enig i at dette er blitt et skikkelig kjerringforum, men man kan selvsagt si det på en penere måte enn det nick gjorde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Doris Dott

Det har kommet til en del nye nick her som trenger tid for å bli varme i trøya, så henger du rundt lenge nok tror jeg temperaturen kommer til å stige etterhvert.

En vennegjeng som har holdt sammen i 10 år har en helt annen omgangstone enn en gruppe personer som er helt nye for hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

black wealch

Men likevel må noen av de "gamle dolerne" innom å fortelle hvor utrooolig kjedelig det er blitt her nå.

Liker de ikke at de ikke er savnet kanskje ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har kommet til en del nye nick her som trenger tid for å bli varme i trøya, så henger du rundt lenge nok tror jeg temperaturen kommer til å stige etterhvert.

En vennegjeng som har holdt sammen i 10 år har en helt annen omgangstone enn en gruppe personer som er helt nye for hverandre.

De har hatt plenty med tid, men blir sittende i skyggene like fullt. Ergo var det ikke "de gamle" sin skyld at de nye ikke kom til ordet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men likevel må noen av de "gamle dolerne" innom å fortelle hvor utrooolig kjedelig det er blitt her nå.

Liker de ikke at de ikke er savnet kanskje ;-)

Er det meg du sikter til? Jeg har aldri forlatt Dol, så da har jeg heller ikke kommet tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og fortsetter du slik, så er du sneipen som ligger oppi. Det kan da ikke være mye å skryte av.

Hvorfor ikke? Selv en sneip høyner nivået sånn som det er her nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djizez Nick, er det mulig å bli mer usaklig? Bare finn deg ditt eget forum, du. Helt greit for meg.

Jeg har da aldri etterlyst et annet forum. Jeg bare påpeker at dagens Dol er omtrent like underholdene som en badedag på gamlehjemmet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fortsett gjerne med å underholde oss som er her, men ikke klag til oss om at de kule folka har stukket!

Kvisete, haltende og deprimert hilsen

Alle de kule folka har stukket!

Det er det som er problemet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men har de ikke opprettet et eget forum hvor det blir diskutert det du liker? Altså litt småkrangling og spydigheter og sånn.? Da kan jo du bare vanke der i stedet. Uansett så fatter jeg ikke at du gidder å engasjere deg sånn i et nettsted.

Det er ingen som gidder å engasjere seg i, eller engasjere i det hele tatt.

Jeg er Dolkjerring, så jeg lider nå om dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mandolina

Alle de kule folka har stukket!

Det er det som er problemet!

Da må du jo dra til det forum, hvor de har landet, for å spørre om de kan være så snill at komme tilbake, fordi du savner dem.

Eller enda bedre, selv stikke til samme forum.

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sjøstjerna

De har hatt plenty med tid, men blir sittende i skyggene like fullt. Ergo var det ikke "de gamle" sin skyld at de nye ikke kom til ordet.

De nye kom vel til ordet? Det er jo bare å skrive...

Men om de fikk respons kan sikkert diskuteres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi jobber aktivt med saken!!! ;)

Det er faen meg på tide! Dere kan ikke la Dorthe og meg sitte her alene!

Nå er det til og med en juniordoler som ber meg om å stikke! Uhørt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...