Gå til innhold

Dol


nick

Anbefalte innlegg

Da må du jo dra til det forum, hvor de har landet, for å spørre om de kan være så snill at komme tilbake, fordi du savner dem.

Eller enda bedre, selv stikke til samme forum.

Hilsen

Jeg ikke den fjerneste anelse om hvor de er. Hvis jeg drar så blir det helt tomt her.

Når er det skattepengene kommer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • nick

    19

  • Zombiebob

    3

  • pekkaline

    2

  • nanny911

    2

Mest aktive i denne tråden

Gjest mandolina

Jeg ikke den fjerneste anelse om hvor de er. Hvis jeg drar så blir det helt tomt her.

Når er det skattepengene kommer?

Nei, helt tomt blir det ikke, for jeg blir her, så er det i hvert fall en tilbake..

Skattepengene kommer når skatteetaten ikke trenger de mer.

Skatteoppgjøret for de med forholdsvis enkle skatteoppgjør er ferdig, vil du se ditt resultat, kan du logge deg inn på www.skatteetaten.no.

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Det er faen meg på tide! Dere kan ikke la Dorthe og meg sitte her alene!

Nå er det til og med en juniordoler som ber meg om å stikke! Uhørt!

Problemet er at jeg er så innmari diplomatisk at jeg sjelden klarer å starte en krangel!

Hmm, skal vi se... Du oppfører deg igrunnen litt sånn ovenifra og ned i denne tråden her. Vi har ikke sett så mange stunts fra deg her inne i det siste heller, så moroa må man stå for selv. Musikeren gjorde et bra forsøk for noen uker siden. Så vidt jeg husker beskrev han prompelukta si. Da begynte det nesten å ligne Gamle-DOL her. Det var nummeret før jeg ble nostalgisk her jeg satt *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er at jeg er så innmari diplomatisk at jeg sjelden klarer å starte en krangel!

Hmm, skal vi se... Du oppfører deg igrunnen litt sånn ovenifra og ned i denne tråden her. Vi har ikke sett så mange stunts fra deg her inne i det siste heller, så moroa må man stå for selv. Musikeren gjorde et bra forsøk for noen uker siden. Så vidt jeg husker beskrev han prompelukta si. Da begynte det nesten å ligne Gamle-DOL her. Det var nummeret før jeg ble nostalgisk her jeg satt *sukk*

Jeg er veterandoler, så jeg er ovenpå.

Noen få ved siden. Jeg er nesten som en norsk melkesjokolade!

Jeg har vært på ferie, og deretter jobbet ræva av meg. Gikk jeg virkelig glipp av et prompeinnlegg????

Sist jeg så noe fra musikeren så drev han å filosoferte med alvorlig penn. Jeg trodde noen hadde rappa nicket hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Jeg er veterandoler, så jeg er ovenpå.

Noen få ved siden. Jeg er nesten som en norsk melkesjokolade!

Jeg har vært på ferie, og deretter jobbet ræva av meg. Gikk jeg virkelig glipp av et prompeinnlegg????

Sist jeg så noe fra musikeren så drev han å filosoferte med alvorlig penn. Jeg trodde noen hadde rappa nicket hans.

Det er godt du har flust av selvtillit ;)

Du får ta et søk på prompelukt, så kanskje du får oppdatert deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Jeg er veterandoler, så jeg er ovenpå.

Noen få ved siden. Jeg er nesten som en norsk melkesjokolade!

Jeg har vært på ferie, og deretter jobbet ræva av meg. Gikk jeg virkelig glipp av et prompeinnlegg????

Sist jeg så noe fra musikeren så drev han å filosoferte med alvorlig penn. Jeg trodde noen hadde rappa nicket hans.

..på "promp" - og der dukka jammen musikerens tråd opp!!

Les og filosofer;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men har de ikke opprettet et eget forum hvor det blir diskutert det du liker? Altså litt småkrangling og spydigheter og sånn.? Da kan jo du bare vanke der i stedet. Uansett så fatter jeg ikke at du gidder å engasjere deg sånn i et nettsted.

Ingen er spydige på den nye forumet. Alle må skrive under eget nick og dermed er terskelen litt høyere for å slenge med kjeften. Men det hender likevel og det bare spriter opp litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest togli

Ja, det der er musikeren. Ikke mulig for andre å klemme ut noe sånt. Det skal et visst galskapsnivå til for å få det til.

Ja, vi trenger sånne som musikeren ;)

Kan ikke du klemme til med noe sjokkerende du også da? Vi må ha litt drahjelp for å få fart i sakene her inne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det der er musikeren. Ikke mulig for andre å klemme ut noe sånt. Det skal et visst galskapsnivå til for å få det til.

"Ikke mulig for andre å klemme ut noe sånt."

Artig ordvalg om en tråd som gjelder promp....;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...