Gå til innhold

Ut av mørket

Anbefalte innlegg

Gjest ut av mørket

Vil bare dele en del av mine erfaringer når det gjelder å slite psykisk. Jeg har slitt i mange år og føler at livet har gått meg forbi. Bare det å komme i en situajson hvor man trenger hjelp fordi livet har blitt for tøft, var tøft for meg. Det ene tok det andre. De mente jeg var i ferd med å utvikle en alvorlig diagonse, men fremtiden viste seg å ikke være fullt så ille heldigvis. Jeg har vært skeptisk til medisin, men dog prøvd det. Etter mange år med lidelse har jeg kommet frem til en slags livsfilosofi. JEG VIL IKKE LENGER VÆRE SELVDESTRUKTIV. JEG ER LIKE MYE VERDT SOM ANDRE. Denne erkjennelsen har gjort at jeg tar bedre valg enn jeg gjorde før. Jeg har blitt selvkritisk på en positiv måte, for det tror jeg er nødvendig for å få det bedre. Jeg gjør gode ting for meg selv, selv om livet ikke er det beste for tiden, men nå vet jeg mer om hvordan ting henger sammen. Kropp og sjel hjelper hverandre i helbredelsen. Trening og aktivitet er gull verdt! Det sammen avspenning! Føler nesten at jeg har funnet oppskriften til et bedre liv. Ensomhet bør bekjempes ved å være åpen for andre mennesker. Lytt til andres tilbakemelding på deg selv - kan de ha noe rett i det de sier? Dette var bare noen tanker fra meg i dag. Vil så gjerne dele av min erfaring slik at andre ikke må lide mer enn de strengt tatt behøver.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/278687-ut-av-m%C3%B8rket/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...