Gjest barre lurer Skrevet 15. juni 2007 Skrevet 15. juni 2007 Noen som kan fortelle meg hvordan man laget "fin" eggerøre til selskaper..Slik som er jevn og glatt og skjærest opp i terninger. Antar den er laget i langpanne form eller i brødform. Hvor lenge skal den event. stå i ovnen? Skal ha nok til ca 30 pers. Hvor mange egg må jeg da lage av? Er helt "grønn" på området så jeg er takknemlig for gode tips. 0 Siter
Speak Skrevet 17. juni 2007 Skrevet 17. juni 2007 Jeg pleier å lage eggerøre som jeg legger i en bolle etter at den er stekt. Da kan jeg snu den på et fat etterpå. Veldig dekorativt. Hvor mange egg du skal bruke avhenger jo av hva annen mat du har. Om jeg lager et enkelt koltbord med 3+4 retter så bruker jeg ca. 1 1/2 egg til hver. Virker mye, men det går oftest med her i familien. 0 Siter
Gjest barre lurer Skrevet 21. juni 2007 Skrevet 21. juni 2007 Jeg pleier å lage eggerøre som jeg legger i en bolle etter at den er stekt. Da kan jeg snu den på et fat etterpå. Veldig dekorativt. Hvor mange egg du skal bruke avhenger jo av hva annen mat du har. Om jeg lager et enkelt koltbord med 3+4 retter så bruker jeg ca. 1 1/2 egg til hver. Virker mye, men det går oftest med her i familien. Tusen takk for svar. Det funka som bare det å ha alt i en bolle etterpå. Fint ble det også. 0 Siter
Speak Skrevet 24. juni 2007 Skrevet 24. juni 2007 Tusen takk for svar. Det funka som bare det å ha alt i en bolle etterpå. Fint ble det også. Bra å høre. Jeg fikk tipset av en kokk for noen år siden. Synes selv det blir bra. Og superlettvint. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.