AnonymAkkuratNå Skrevet 15. juni 2007 Skrevet 15. juni 2007 .. er det noen som vet hvor mye det koster pr. min? jeg har bare netcom young talk, og det blir fort dyrt å ringe dit da, selv om jeg så gjerne vil 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 15. juni 2007 Skrevet 15. juni 2007 Blir nok dyrt det ja... Synd at du har det så ille. 0 Siter
AnonymAkkuratNå Skrevet 15. juni 2007 Forfatter Skrevet 15. juni 2007 Blir nok dyrt det ja... Synd at du har det så ille. Takk for svar D*lilith! har du en ok dag i dag? 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 15. juni 2007 Skrevet 15. juni 2007 Takk for svar D*lilith! har du en ok dag i dag? Ok i forhold til tidligere dager ; ) Skulle ønske jeg kunne løfte av taket ditt og blåse bort alle dine problemer,sånn at du kunne få det bra.. 0 Siter
Gjest 81030030 Skrevet 15. juni 2007 Skrevet 15. juni 2007 Skal ikke det koste 6 kr fra telefon uansett hvor du ringer fra? trodde det, jeg. De kan ikke ringe deg opp igjen da? 0 Siter
AnonymAkkuratNå Skrevet 15. juni 2007 Forfatter Skrevet 15. juni 2007 Ok i forhold til tidligere dager ; ) Skulle ønske jeg kunne løfte av taket ditt og blåse bort alle dine problemer,sånn at du kunne få det bra.. ..og jeg skulle ønske jeg kunne gjort det samme for deg! Er glad for at du har en bedre dag i dag, er de gode dagene som gjør at en orker å fortsette. Jeg har mangel på gode dager for tiden, håper det kommer en min vei igjen snart. 0 Siter
AnonymAkkuratNå Skrevet 15. juni 2007 Forfatter Skrevet 15. juni 2007 Skal ikke det koste 6 kr fra telefon uansett hvor du ringer fra? trodde det, jeg. De kan ikke ringe deg opp igjen da? jeg tror det er gratis fra fasttelefon. jeg kan velø sikkert spørre om de kan ringe opp igjen, det hadde isåfall vært veldig fint. takk for svar 0 Siter
rose23 Skrevet 15. juni 2007 Skrevet 15. juni 2007 De ringer deg sikkert opp igjen om du ber om det. Jeg jobbet selv i en annen hjelpetelefon og det hendte vi ringte opp folk som bad om det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.