Gå til innhold

Mental Helse hjelpetelefon fra mobil..

Anbefalte innlegg

AnonymAkkuratNå
Skrevet

.. er det noen som vet hvor mye det koster pr. min? jeg har bare netcom young talk, og det blir fort dyrt å ringe dit da, selv om jeg så gjerne vil

Gjest D*lilith
Skrevet

Blir nok dyrt det ja...

Synd at du har det så ille.

AnonymAkkuratNå
Skrevet

Blir nok dyrt det ja...

Synd at du har det så ille.

Takk for svar D*lilith! har du en ok dag i dag?

Gjest D*lilith
Skrevet

Takk for svar D*lilith! har du en ok dag i dag?

Ok i forhold til tidligere dager ; )

Skulle ønske jeg kunne løfte av taket ditt og blåse bort alle dine problemer,sånn at du kunne få det bra..

Gjest 81030030
Skrevet

Skal ikke det koste 6 kr fra telefon uansett hvor du ringer fra? trodde det, jeg. De kan ikke ringe deg opp igjen da?

AnonymAkkuratNå
Skrevet

Ok i forhold til tidligere dager ; )

Skulle ønske jeg kunne løfte av taket ditt og blåse bort alle dine problemer,sånn at du kunne få det bra..

..og jeg skulle ønske jeg kunne gjort det samme for deg! Er glad for at du har en bedre dag i dag, er de gode dagene som gjør at en orker å fortsette. Jeg har mangel på gode dager for tiden, håper det kommer en min vei igjen snart.

AnonymAkkuratNå
Skrevet

Skal ikke det koste 6 kr fra telefon uansett hvor du ringer fra? trodde det, jeg. De kan ikke ringe deg opp igjen da?

jeg tror det er gratis fra fasttelefon. jeg kan velø sikkert spørre om de kan ringe opp igjen, det hadde isåfall vært veldig fint. takk for svar

Skrevet

De ringer deg sikkert opp igjen om du ber om det. Jeg jobbet selv i en annen hjelpetelefon og det hendte vi ringte opp folk som bad om det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...