Gjest Skadet fotballgutt Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Hei. Jeg sliter med et høyrekne. Det er en fotballskade jeg fikk for en uke siden, og jeg har den siste uka hatt problemer med å jogge/springe. Alt annet enn vanlig gange gir smerter; noen små stikk, eller "kjærringstøt" som det også kalles. Når jeg strekker foten bakover til rompa i nesten 180* (som når man skal strekke ut framre del av låret), kommer det en kul på utsiden (høyresiden) av høyrekneet. Denne kulen har også akkurat kommet. Hva skal jeg gjøre og hva er skjedd? "Rop ut" om du vil vite noe mer bestemt eller om du vil ha flere detaljer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Dette er nok sansynligvis en skade inne i selve kneleddet ditt. En lege bør se på det evt. sende deg til MR-rtg. undersøkelse. (en menisk-skade kan f. eks. gjerne gi disse symptomene). Lykke til !! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.