Gå til innhold

Kneskade

Gjest Skadet fotballgutt

Anbefalte innlegg

Gjest Skadet fotballgutt

Hei. Jeg sliter med et høyrekne. Det er en fotballskade jeg fikk for en uke siden, og jeg har den siste uka hatt problemer med å jogge/springe. Alt annet enn vanlig gange gir smerter; noen små stikk, eller "kjærringstøt" som det også kalles. Når jeg strekker foten bakover til rompa i nesten 180* (som når man skal strekke ut framre del av låret), kommer det en kul på utsiden (høyresiden) av høyrekneet. Denne kulen har også akkurat kommet. Hva skal jeg gjøre og hva er skjedd? "Rop ut" om du vil vite noe mer bestemt eller om du vil ha flere detaljer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege

Dette er nok sansynligvis en skade inne i selve kneleddet ditt. En lege bør se på det evt. sende deg til MR-rtg. undersøkelse. (en menisk-skade kan f. eks. gjerne gi disse symptomene). Lykke til !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...