Gjest prust Skrevet 19. juni 2007 Skrevet 19. juni 2007 Hehe, samme her. Da jeg holdt på med Frelseren, hadde jeg ikke sjans til å legge den vekk. Hadde begynt på den, og lest vel 60-70 sider på t-banen til og fra jobb, men liksom ikke fått roen til å lese ordentlig og lenge. Begynte på den i 8-tida på kvelden da unga var i seng, og leste og leste. Kl 5 om morgenen var jeg ferdig! (og kl 6 ringte vekkeklokka...) Kos deg med Snømannen! Du har virkelig nor å glede deg til. Oiiiii, du er nesten verre enn meg! Den første boka av Stieg Larsson leste jeg omtrent på den måten. Hadde lest litt og litt i et par dager. Så satte jeg meg ned en kveld og leste til klokka to on natta (siste timen mens jeg satt på do og ble iskald i rompa, klarte ikke å legge den fra meg...), så neste dag la jeg meg i hagen noen timer og leste boka ferdig - og jeg ble solbrent som en kokt hummer på ryggen! Gled deg!!!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.