linhu Skrevet 18. juni 2007 Skrevet 18. juni 2007 Hvordan gjør en det med meldekort i ferien? Må en ta ut ferie? Det er jo ferie fra skolen uansett, men den er jo i nesten to måneder. Hvor mange uker må en evt. ta ut? 0 Siter
Gjest itt'nå Skrevet 18. juni 2007 Skrevet 18. juni 2007 Jeg kommer ikke til å skrive at jeg tar ut noe ferie, fordi jeg ikke er på noe fast tiltak akkurat nå. Om du jobber og alle må ta ferie, så skriver du opp de dagene/ukene du blir borte. Om du ikke e borte fra noe jobb (du har ingen akkurat nå) så skriver du som vanlig. 0 Siter
linhu Skrevet 15. juli 2007 Forfatter Skrevet 15. juli 2007 Jeg kommer ikke til å skrive at jeg tar ut noe ferie, fordi jeg ikke er på noe fast tiltak akkurat nå. Om du jobber og alle må ta ferie, så skriver du opp de dagene/ukene du blir borte. Om du ikke e borte fra noe jobb (du har ingen akkurat nå) så skriver du som vanlig. Takk for svar. Jeg studerer, så jeg har jo ikke ferie egentig annen enn den jeg må ta fra skolen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.