Gå til innhold

Hjertesukk fra nord.....

Gjest Hvordan se det positivt

Anbefalte innlegg

Skrevet

I nord norge er det iskaldt, regn og vind. Vært slik lenge nå. Har fibromyalgi som trives veldig godt i slikt vær. Blir trist, sur og nedstemt. Har ikke råd til å dra på ferie til varmere strøk heller. Er nettopp ferdig med treårig universitetsutdanning nå, men har ingen utsikter til jobb heller. Ja ja, det var dagens hjertesukk.

Skrevet

Bare en liten hilsen til deg fra en finnmarking som har flyttet til østlandet for godt !

Gjest Elextra
Skrevet

Vurdere å flytte til Østlandet, kanskje?

Klokken ikke 10 ennå, her er det over 20 grader, og temperaturen stiger :)

Skjønner (nesten) hvordan du har det, kan bli "værsjuk" på vinteren selv...

Gjest fibrodama
Skrevet

Tapp varmt vann i badekaret! Har du ikke det tar du deg en varm dusj, en lang dusj, mens du forsiktig musklene.

Gjest fibrodama
Skrevet

Tapp varmt vann i badekaret! Har du ikke det tar du deg en varm dusj, en lang dusj, mens du forsiktig musklene.

tøyer musklene skulle det være.

Skrevet

Flytte sørover?

Ja kunne godt tenke meg å flytte sørover. Jeg har imidlertid mann og to barn som ikke er like begestret. Har heller ingen nettverk sørpå, noe vi er avhengig av. Men jeg må si at det likevel virker fristende da jeg i varmere klima alltid er bedre i kroppen. Forresten er det enda kaldere i dag, regn og vind. Skal krype under teppe med ei bok nå. Har fått barna på skolen. Ha en fin dag da.......

Skrevet

Ja kunne godt tenke meg å flytte sørover. Jeg har imidlertid mann og to barn som ikke er like begestret. Har heller ingen nettverk sørpå, noe vi er avhengig av. Men jeg må si at det likevel virker fristende da jeg i varmere klima alltid er bedre i kroppen. Forresten er det enda kaldere i dag, regn og vind. Skal krype under teppe med ei bok nå. Har fått barna på skolen. Ha en fin dag da.......

Ha en god dag! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...