Gjest tristortuil Skrevet 19. juni 2007 Skrevet 19. juni 2007 Hva er forskjellen på dissosiasjon og uvirkelighetsfølelse ved angst? 0 Siter
Gjest ghb64 Skrevet 20. juni 2007 Skrevet 20. juni 2007 Tja jeg vet ikke helt, men jeg kan komme i situasjoner hvor jeg dissosierer og jeg har ikke angst. 0 Siter
Gjest Jordbærpiken Skrevet 22. juni 2007 Skrevet 22. juni 2007 Nå kan jeg prøvne å svare. Måtte tenke litt. Ved angst er en vel -veldig- tilstede. Når man dissosierer "fjerner" man seg totalt fra det tror jeg. Ja. Så hvis min lille egensnekrede teori er riktig. Så er det to helt ulike ting. Angst, tilstede. Dissosiasjon, helt fjern. :-) Men jeg gjetter. 0 Siter
butterfly1365380355 Skrevet 22. juni 2007 Skrevet 22. juni 2007 Nå kan jeg prøvne å svare. Måtte tenke litt. Ved angst er en vel -veldig- tilstede. Når man dissosierer "fjerner" man seg totalt fra det tror jeg. Ja. Så hvis min lille egensnekrede teori er riktig. Så er det to helt ulike ting. Angst, tilstede. Dissosiasjon, helt fjern. :-) Men jeg gjetter. god beskrivelse:) enig med den 0 Siter
Gjest Jordbærpiken Skrevet 23. juni 2007 Skrevet 23. juni 2007 god beskrivelse:) enig med den :-) Takk 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.