Gå til innhold

Outing.


Gjest undrer meg på

Anbefalte innlegg

Gjest undrer meg på

Eksempler fra innlegg på åpent forum:

"Den katta skulle, som du fikk beskjed om tidligere, ikke vært hos deg fra begynnelsen av.

Gi den til dyrebeskyttelsen eller noe, for den fortjener bedre enn å være hos deg."

Det andre innlegget jeg fikk med vedkommende var at jeg burde takle angst og andre problemer før jeg anskaffer meg et dyr.

Dette kaller jeg outing. En ting er hva jeg velger å si om meg selv. En annen ting er at andre eller noen kjenner meg igjen og outer meg ved å henvise til tidligere innlegg på et annet forum. Dette synes jeg er ubehagelig og håper webmaster kan gripe inn. Dette bør være en selvfølge for at folk skal føle seg trygge her inne. Jeg har ikke opplevd noen lignende i løpet av mine maange år her. Og det som ble tatt opp av vedkommende er noe som føles sårt og vanskelige for meg, og jeg mener det blir tatt ut av sin sammenheng.

Så håper dere vil gripe inn for denne personen.

Jeg velger å ikke skrive nick her for å ytterligere oute meg selv, men dere vet hvem jeg er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Happiness

Jeg synes det er ganske vanlig at man i en del tilfeller henviser til tidligere innlegg hvor det er tatt opp lignende emner når man velger å svare på et innlegg på DOL. Det er slett ikke uvanlig i hvert fall. Og jeg synes ikke det kan kalles outing. Det forbinder jeg med å si noe om hvem personen er i det virkelige liv.

Av og til bør en likevel la folk få lov å opptre under andre nick uten hinting selv om en kjenner igjen vedkommende. Nettopp fordi vedkommende velger å skrive under et annet nick. Men de som er her en del utvikler alle en ganske god radar for hvem det er som skriver innlegg, uansett nick. Spesielt hvis noen tar opp noe som du vet har opptatt vedkommende den siste tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jævla dritteier

Hjelpes. Om det er noen som har outet noen her, er det jo deg selv? Du har flere ganger skrevet om at du har en katt og at du skulle få den til, men at du var i tvil pga. psykiske problemer. Om du tror at folk ikke ser koblinga med mindre noen (jeg) skriver det, så bør du finne deg noe annet å gjøre enn å skrive på nettet.

Og når du først spør om du bør få deg katt, får til svar at du ikke burde det, for så å skaffe deg det (som du i tillegg behandler ufattelig dårlig), så kan du nesten ikke vente deg noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest undrer meg på

Hjelpes. Om det er noen som har outet noen her, er det jo deg selv? Du har flere ganger skrevet om at du har en katt og at du skulle få den til, men at du var i tvil pga. psykiske problemer. Om du tror at folk ikke ser koblinga med mindre noen (jeg) skriver det, så bør du finne deg noe annet å gjøre enn å skrive på nettet.

Og når du først spør om du bør få deg katt, får til svar at du ikke burde det, for så å skaffe deg det (som du i tillegg behandler ufattelig dårlig), så kan du nesten ikke vente deg noe annet.

"Hjelpes." - morsomt. Kjenner ikke mange som bruker det uttrykket.

Da vet jeg i alle fall at du har en helt egen agenda å svare meg enn å være behjelpelig.

Du har virkelig brukt mye meningsløs energi i meg i dag. Føler meg nesten beæret :-()

Ha en ellers fin kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jævla dritteier

"Hjelpes." - morsomt. Kjenner ikke mange som bruker det uttrykket.

Da vet jeg i alle fall at du har en helt egen agenda å svare meg enn å være behjelpelig.

Du har virkelig brukt mye meningsløs energi i meg i dag. Føler meg nesten beæret :-()

Ha en ellers fin kveld :)

Jaja, lev i trua, du. Byebye. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moderator

Hei!

Jeg har vanskelig for å se dette som "outing".

Dersom man skriver mange innlegg, så risikerer man at andre vil kunne huske detaljer fra tidligere innlegg og argumentere ut i fra dette.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest undrer  meg på

Hjelpes. Om det er noen som har outet noen her, er det jo deg selv? Du har flere ganger skrevet om at du har en katt og at du skulle få den til, men at du var i tvil pga. psykiske problemer. Om du tror at folk ikke ser koblinga med mindre noen (jeg) skriver det, så bør du finne deg noe annet å gjøre enn å skrive på nettet.

Og når du først spør om du bør få deg katt, får til svar at du ikke burde det, for så å skaffe deg det (som du i tillegg behandler ufattelig dårlig), så kan du nesten ikke vente deg noe annet.

Hehe..kanskje jeg heller skal klage på "klegger som ikke har annet å gjøre enn å kritisere andre".

For det jeg vet så har du aldri hatt katt, du har ikke peil på hvordan du skal behandle dyr. For det jeg vet, og ut i fra signaturen din så er du vel en person som har behov for å få ut litt frustrasjon. Sånne finnes det alltid, men det sier jo bare mest om dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jeg undrer meg på

Jaja, lev i trua, du. Byebye. :-)

I "trua" ja..morsomt ordvalg. Trodde du skrev bokmål jeg. Eller var det nynorsk? Eller er det bare sleng? :.)

Baare litt nysgjerrig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jeg undrer meg på

Hei!

Jeg har vanskelig for å se dette som "outing".

Dersom man skriver mange innlegg, så risikerer man at andre vil kunne huske detaljer fra tidligere innlegg og argumentere ut i fra dette.

Mvh

Ja, det er tydelig det. Må nok tenke på at det finnes mange rare folk der ute.

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...