Gå til innhold

Sliter med og komme meg videre

Anbefalte innlegg

Gjest Angst-helvete

Jeg er en gutt på 28 år Jeg har no slit med panikk angst i 2 1/2 år Min angst går ut på at jeg ikke klarer og bevege meg mere en 2 mil utenfor bergen i bil var en tid her for ca 1 1/2 år siden at jeg klarte og komme meg til hemsedal som er 30 mil fra bergen men ca en mil før kom angsten som en kule og jeg brå snudde og sate kursen mot bergen igjen og har siden da egentlig git opp og ikke klart og kome meg noe ut av bergen igjen Og angsten har blit vere i form av at jeg ikke klarer og stå i kø med bil, Det jeg lurer på er noe gode knep som man kan jobbe seg igjnom angsten på så man kan komme seg på ferie og lignende jeg har i dag godt på 10 miligram cipralex men denne har jeg på eget inisjativ stoppet med etter som jeg ikke følte noe bedring selv om legen har sakt jeg skal gå opp til 15 miligram men etter som jeg er av den typen som hater tabletter så stoppet jeg like greit med di og tenker det at enten får jeg jobbe meg ut av angsten uten medesin eller så får jeg sitte her i bergen til jeg råtner, Jeg har godt på cipralex siden jeg fikk mot første angst anfal som var for 2 1/2 år siden og har godt 1 1/2 år til sykolog Blant annet til en krise time på bergen lege vakt vor jeg fikk snakket med ingvard wilhelmsen det jalp stort med den timen men falt fort ned igjen Så mit spørsmål til deg er va mener du er en god arbeids metode ut av panikk lidelsen kan vere Er det mulig og kome seg ut av angsten eller vil den følge en hele livet og lige hinder for og gjøre helt normale ting???

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/279060-sliter-med-og-komme-meg-videre/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...