Gå til innhold

Når jeg helst vil sove....

Anbefalte innlegg

Gjest D*lilith

det er da jeg ikke får sove og det er da alle tankene kommer,tankene som får meg til å være på vakt....tankene som surrer som små irriterende veps.

Leste at det var farlig å ta sovepiller når man går på AP,hmf det er dumt for jeg hadde trengt det nå...nå som sommernatten synger ute mens jeg sitter inne i mørket.

Mørket som legger seg som støv rundt meg,kjenner midden som gnager på kroppen,er ensom og lei av meg...men ikke for å klage,jeg ser lys skinne i mørket og det er vakkert nok for meg,nok til å få meg til å smile : )

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/279068-n%C3%A5r-jeg-helst-vil-sove/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest D*lilith

Jeg står både på AP og to typer sovemiddel, og har ikke noe problem med det. Du kan også prøve Remeron eller Tolvon. De funker kjempebra for søvn.

Lykke til

Takk for det ; )

Bare dumt psykologen er på ferie,men en vanlig lege kan vel også skrive ut...men de sier dps er ansvarlig for medisineringen...jaja

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...