Gå til innhold

Jovisst kan vi fortsatt lage lang tråd på DOL...

Anbefalte innlegg

Gjest nettlusa
Skrevet

Her begynner den faktisk. Dols svar på andre mediers agurknyheter ;-)

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

9

• Babette

5

• Mrs. Wallace

3

• pekkaline

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest mandolina
Skrevet

Her er et tilskudd til den lang tråd, ikke forsi jeg har noe å si, men fordi jeg gjerne blir med på å lagen en lang tråd.

Gjest nettlusa
Skrevet

Her er et tilskudd til den lang tråd, ikke forsi jeg har noe å si, men fordi jeg gjerne blir med på å lagen en lang tråd.

Tusen takk, Elextra. Det setter jeg stor pris på!

Gjest Elextra
Skrevet

Lang tråd på do!?

Gjest Elextra
Skrevet

Tusen takk, Elextra. Det setter jeg stor pris på!

Hæ? Jeg skrev jo inn en melding her akkurat nå, og har ingen ting med Mandolina å gjøre..? *forvirret*

Gjest nettlusa
Skrevet

Lang tråd på do!?

Det er visst begrensninger på lengden på overskrift, hihi

Forøvrig sitter jeg jo på do med laptopen min, mens denne tråden vokser vider....

Gjest nettlusa
Skrevet

Hæ? Jeg skrev jo inn en melding her akkurat nå, og har ingen ting med Mandolina å gjøre..? *forvirret*

Scary, men tråden vokser, uhu

Gjest Elextra
Skrevet

Det er visst begrensninger på lengden på overskrift, hihi

Forøvrig sitter jeg jo på do med laptopen min, mens denne tråden vokser vider....

Ser ikke helt at en lang tråd skal være et mål i seg selv, men for å få det til bør det nok være et tema som fenger og/eller provoserer. Denne dør nok ut snart...

Skrevet

Sånn bortsett fra å sitte på do med laptoppen, hva har du ellers gjort i dag? ;)

Gjest Lynus
Skrevet

Lyn banker søpla i dag. Men det er ingen agurk- eller nyhet. :-)

Gjest nettlusa
Skrevet

Sånn bortsett fra å sitte på do med laptoppen, hva har du ellers gjort i dag? ;)

Jeg har begynt å rydde i ene enden av huset, mens alle andre i familien roter fra motsatt side. Regner med å møte dem i stua utpå kvelden engang :-)

Innimellom leser jeg litt her, men finner ikke så mye å irritere meg over akkurat ;-)

Gjest nettlusa
Skrevet

Lyn banker søpla i dag. Men det er ingen agurk- eller nyhet. :-)

Leste om samen som gandet feil, så det gikk utover Brann, genialt!

Gjest Mary J. Blige
Skrevet

Jeg har begynt å rydde i ene enden av huset, mens alle andre i familien roter fra motsatt side. Regner med å møte dem i stua utpå kvelden engang :-)

Innimellom leser jeg litt her, men finner ikke så mye å irritere meg over akkurat ;-)

Jeg har vasket sofaen :-)

For å begynne med begynnelsen.....

Sov 3 timer i natt, stikking i hofta på 3.dagen - vondt. Når gutten hadde reist på skolen måtte jeg sove. Men før jeg gjorde det så vasket jeg gulvene. Her så ikke ut. Hadde middagsgjester på Taco i går, og mais og kjøttdeig overalt + en masse hybelkaniner.

Og så støvsuget jeg listene, så utrolig med sjingel som kommer om sommeren.Sånn spindelvevgreier.

Såååå tørket jeg støv, så lå jeg meg til å sove. Våknet av 2 fluer som surret - og en god følelse av sommer :-)

Gjest nettlusa
Skrevet

Jeg har vasket sofaen :-)

For å begynne med begynnelsen.....

Sov 3 timer i natt, stikking i hofta på 3.dagen - vondt. Når gutten hadde reist på skolen måtte jeg sove. Men før jeg gjorde det så vasket jeg gulvene. Her så ikke ut. Hadde middagsgjester på Taco i går, og mais og kjøttdeig overalt + en masse hybelkaniner.

Og så støvsuget jeg listene, så utrolig med sjingel som kommer om sommeren.Sånn spindelvevgreier.

Såååå tørket jeg støv, så lå jeg meg til å sove. Våknet av 2 fluer som surret - og en god følelse av sommer :-)

Så fint. Høres ut som du ble ferdig med å rydde også, i motsetning til visse andre, hehe.

Syns jeg kjenner grønnsåpelukt og sommerfølelse helt hit....

Håper hofta skjerper seg da!

Gjest Mary J. Blige
Skrevet

Så fint. Høres ut som du ble ferdig med å rydde også, i motsetning til visse andre, hehe.

Syns jeg kjenner grønnsåpelukt og sommerfølelse helt hit....

Håper hofta skjerper seg da!

Gutten min driver på med og tørker dip'en av fingrene på sofaen (hrmffff). Men det er veldig enkelt å få det vekk. Jeg sprayer på litt grønnsåpe og skrubber litt på flekkene så er de vekke.

Har sagt det til han...."ikke gni det der inn i sofaen, TAKK" :-)))

Gjest Mary J. Blige
Skrevet

Hehehehe artig :-)

Skrevet

Leste om samen som gandet feil, så det gikk utover Brann, genialt!

Jeg lurer på om han samen tar på seg oppdrag?

Jeg har ofte ønsket meg å ha min personlige ganne-same!! :-)

Skrevet

I morges da jeg gikk på terassen fant jeg flere hundre nyutklekkede babyedderkopper i et nett under terassebordet. Flere av dem var begynt på sin vandring også. *IIIIK*. Det var edderkopper overalt.

Dessverre for dem måtte de dø.

Skrevet

Løvstek av kylling er knallgodt. Mye bedre enn kyllingfilet. Med ovnsstekte poteter, peppersaus, salat og rødvin.

Takk for oppmerksomheten og tjen herren.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...