Gå til innhold

Jovisst kan vi fortsatt lage lang tråd på DOL...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Løvstek av kylling er knallgodt. Mye bedre enn kyllingfilet. Med ovnsstekte poteter, peppersaus, salat og rødvin.

Takk for oppmerksomheten og tjen herren.

Bruker du kyllingkjøttdeig da?

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

9

• Babette

5

• Mrs. Wallace

3

• pekkaline

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

I morges da jeg gikk på terassen fant jeg flere hundre nyutklekkede babyedderkopper i et nett under terassebordet. Flere av dem var begynt på sin vandring også. *IIIIK*. Det var edderkopper overalt.

Dessverre for dem måtte de dø.

Lurt du fikk tatt dem før de ble store som Argarapp!

Skrevet

Lurt du fikk tatt dem før de ble store som Argarapp!

Å hjelpe meg *Skremt*. Søkte på det navnet, og jeg likte ikke det som poppet fram.

Skrevet

Å hjelpe meg *Skremt*. Søkte på det navnet, og jeg likte ikke det som poppet fram.

Flink pike som googlet først! ;-)

Er litt i Harry Potter-mood etter å ha lest en artikkel om den kommende boka! ;-)

Skrevet

Bruker du kyllingkjøttdeig da?

Nei, kjøper ferdig løvtynne ting fra frysedisken. Du kjenner vel til løvstek (løvbit) av biffkjøtt? Det er sånne jeg mener, bare at de er av kylling. Så mørt så mørt. Så tynne at de kun skal steke et halvt minutt på hver side på sterk varme.

Tas rett fra fryseren opp i panna.

Skrevet

Nei, kjøper ferdig løvtynne ting fra frysedisken. Du kjenner vel til løvstek (løvbit) av biffkjøtt? Det er sånne jeg mener, bare at de er av kylling. Så mørt så mørt. Så tynne at de kun skal steke et halvt minutt på hver side på sterk varme.

Tas rett fra fryseren opp i panna.

Jeg har ikke sett det, men det skal jeg jammen lete etter i frysedisken! :-)

Jeg er ikke så veldig begeistret for biff-løvbiff, men det hørtes bedre ut m tynn kylling enn tynn biff:-)

Skrevet

Jeg har ikke sett det, men det skal jeg jammen lete etter i frysedisken! :-)

Jeg er ikke så veldig begeistret for biff-løvbiff, men det hørtes bedre ut m tynn kylling enn tynn biff:-)

Jeg synes den av okse er aller best, men kylingbiffen er mye bedre enn kyllingfilet og denslags. Jeg synes kyllingfilet er litt oppskrytt og lett blir tørr.

Skrevet

Jeg synes den av okse er aller best, men kylingbiffen er mye bedre enn kyllingfilet og denslags. Jeg synes kyllingfilet er litt oppskrytt og lett blir tørr.

Ja, det er jeg enig med deg i, men kyllingfilet er kjempegodt i gryteretter og slikt.

Mrs. Wallace
Skrevet

Løvstek av kylling er knallgodt. Mye bedre enn kyllingfilet. Med ovnsstekte poteter, peppersaus, salat og rødvin.

Takk for oppmerksomheten og tjen herren.

Det har jeg aldri prøvd før. Kanskje på tide?

Skrevet

Det har jeg aldri prøvd før. Kanskje på tide?

Ja, det er sannelig på tide. Jeg morer meg ellers kongelig over matprogrammene til den sensuelle Nigella på TV. I en tid med overdose av ernæringspolitisk korrekte matprogrammer er hun befriende. Og hun stønner og koser seg så man skullle tro hun drev med noe helt annet enn matlaging.

Mrs. Wallace
Skrevet

Ja, det er sannelig på tide. Jeg morer meg ellers kongelig over matprogrammene til den sensuelle Nigella på TV. I en tid med overdose av ernæringspolitisk korrekte matprogrammer er hun befriende. Og hun stønner og koser seg så man skullle tro hun drev med noe helt annet enn matlaging.

Jepp, og så smaker hun med fingeren nedi bollen og spiser rester om kvelden. :o)

Skrevet

Jepp, og så smaker hun med fingeren nedi bollen og spiser rester om kvelden. :o)

Så du på i går? Den frokostblandingen hun laget er enten knallgod eller kvalm. Jeg vet ikke helt. Men kakao i virket litt heavy.

Skrevet

Ja jeg vil diskutere innvandring og homofili. Og så sier jeg som Ole Brum -ja takk begge deler-. Det er ikke enten eller, men begge deler på engang.

Mrs. Wallace
Skrevet

Så du på i går? Den frokostblandingen hun laget er enten knallgod eller kvalm. Jeg vet ikke helt. Men kakao i virket litt heavy.

Nei, det så jeg ikke. Men jeg kan vel på stående fot (eller sittende ræv) si at kakao i frokostblanding ikke høres ut som noe jeg ville like. Ikke at jeg har noe imot kakao som sådan (snarere tvert imot), men til frokost er jeg veldig puritansk.

Skrevet

Jeg har begynt å rydde i ene enden av huset, mens alle andre i familien roter fra motsatt side. Regner med å møte dem i stua utpå kvelden engang :-)

Innimellom leser jeg litt her, men finner ikke så mye å irritere meg over akkurat ;-)

:) Godt å få unna litt. Jeg har stått på hodet i jentungens leker i dag. Nå er det ryddig og hun har byttet rom. Blir så koselig atte. Nå står det en haug med ødelagte leker og for små klær stablet og klar for søppelplassen. Dagen har flydd!

Skrevet

I morges da jeg gikk på terassen fant jeg flere hundre nyutklekkede babyedderkopper i et nett under terassebordet. Flere av dem var begynt på sin vandring også. *IIIIK*. Det var edderkopper overalt.

Dessverre for dem måtte de dø.

Hjelpes... Og nå er ikke jeg redd for edderkopper. Jeg synes også stadig jeg finner små edderkopper i den nye leiligheten min. Jeg håper ikke det er et edderkoprede jeg har flyttet inn i.

Gjest hehehehe
Skrevet

Lyn banker søpla i dag. Men det er ingen agurk- eller nyhet. :-)

Så ikke at lyn banket noen jeg.

Gjest Lynus
Skrevet

Så ikke at lyn banket noen jeg.

Skjønner ikke hva du ler av. Lyn er fortsatt best i byen.

Gjest hehehehe
Skrevet

Skjønner ikke hva du ler av. Lyn er fortsatt best i byen.

Sa ikke noe om hvem som var best i byen jeg.

Svarte bare at jeg ikke så at lyn banka 'søpla' som du kalte det. Pappaguttene klarte ikke det i går.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...