Gjest AveM Skrevet 21. juni 2007 Skrevet 21. juni 2007 Hjelpes... Og nå er ikke jeg redd for edderkopper. Jeg synes også stadig jeg finner små edderkopper i den nye leiligheten min. Jeg håper ikke det er et edderkoprede jeg har flyttet inn i. Uff, du skal ikke se bort fra at det har vært et egg der - hvis du har funnet mange minieddiser. Det er hundrevis inni et sånt egg. 0 Siter
Gjest nettlusa Skrevet 21. juni 2007 Skrevet 21. juni 2007 Er bare innom og vanner tråden min.... God helg alle sammen! 0 Siter
morsan Skrevet 21. juni 2007 Skrevet 21. juni 2007 Er bare innom og vanner tråden min.... God helg alle sammen! Næmmern har du tatt helga allerede nå?? ;-) 0 Siter
Gjest nettlusa Skrevet 21. juni 2007 Skrevet 21. juni 2007 Næmmern har du tatt helga allerede nå?? ;-) Skolen slutta, så jeg tok visst helga på forskudd..... 0 Siter
morsan Skrevet 21. juni 2007 Skrevet 21. juni 2007 Skolen slutta, så jeg tok visst helga på forskudd..... Hørtes deilig ut!! :-) Både med helg og med ferie! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.