Gjest 35årgutt Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 hei etter at jeg for ca 7 år siden "møtte veggen" pga av stressende hverdag, fikk jeg cipralex som har virket bra disse årene. jeg hadde et opphold på 2 år, men begynte igjen for sikkerhets skyld pga at jeg følte kroppen ble litt "nervøs" igjen. jeg tror jeg har utviklet en form for panikkangst, fordi jeg lett kan "tenke" meg dårlig i situasjoner der jeg er litt redusert pga lite søvn eller har vært på fest. jeg har nå sluttet på cipralex for 2 mnd siden, og føler det har gått bra med tanke på mulige depresive tilbakefall. MEN jeg føler meg plaget av panikkangst, og er til tider litt slapp, nervøs og svimmel. kan du komme med et godt råd på hva jeg bør gjøre for å bli kvitt denne panikkangsten? jeg hadde håpet å slippe å gå på cipralex resten av livet!! mvh thomas NB! stemmer det at cipralex kan gi økt vekt, og at det tar tid før dette retter seg opp igjen ved slutt på medisineringen? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/279143-panikkangst/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.