Gå til innhold

Nå går det rett til H....

Gjest D*lilith

Anbefalte innlegg

Gjest D*lilith

Jeg får ikke sove og er oppe og spiser om nettene,drikker endel alkohol også.

Frustrerende å ikke klare å ta av noen kilo,det er jo sommer : (

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alkohol i tillegg til at det er endel kalorier i det virker også dårlig på forbrenningen.

I tillegg så er det noe en når en har psykisk lidelse skal være veldig forsiktig med. Å kose seg av og til er selvfølgelig lov. Men en bør være forsiktig så det ikke glir over til selvmedisinering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest D*lilith

Alkohol i tillegg til at det er endel kalorier i det virker også dårlig på forbrenningen.

I tillegg så er det noe en når en har psykisk lidelse skal være veldig forsiktig med. Å kose seg av og til er selvfølgelig lov. Men en bør være forsiktig så det ikke glir over til selvmedisinering.

Det er sant det,det er det jeg holder på med..selvmedisinering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sant det,det er det jeg holder på med..selvmedisinering.

opplever du ikke at alkoholen ihvertfall dagen derpå gir ekstra angst.

Pass på så du ikke ender opp med alkohol problem i tillegg. Jeg har balansert på en knivegg selv der selvmedisinering er et stort rød varseltrekant.

Da kan det være greiest med b-preparater om en har såpass mye angst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest D*lilith

opplever du ikke at alkoholen ihvertfall dagen derpå gir ekstra angst.

Pass på så du ikke ender opp med alkohol problem i tillegg. Jeg har balansert på en knivegg selv der selvmedisinering er et stort rød varseltrekant.

Da kan det være greiest med b-preparater om en har såpass mye angst

Jo merker jeg får mye angst dagen derpå...skal ikke drikke før lørdag nå : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...