Gjest Lovise33 Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Jeg fikk høsten 2005 subakutt thyreoditt, men dette så fulgte mange plager. Fikk veldig angs, hjertebank, svette, prikking i huden, fikk ikke sove, turte ikke være alene, trodde jeg hadde mange dødlige sykdommer etc. En vond tid, etterhvert ble stoffskifte lavt og jeg måtte begynne på tyroxin, noe jeg fortsatt gjør. Jeg sliter fortsatt med en del angst, angst for sykdommer og steder med mye folk. Sover dårlig/ får ikke sove. Sånn var jeg ikke før. Føler jeg har liten kontroll, og dette skremmer meg. Veldig lite overskudd, orker ikke stort mer enn å gå på jobb. Går til en psykiater, men føler at der er det bare piller som er løsningen. Han mener også at jeg har en "mild" form for bipolar lidelse, og vi prøver medisiner for å stabilisere det. Jeg har nok at en del problemer før jeg fikk stoffskifte problemer, men skjønte det ikke før alt ble kaos. Jeg føler at det er vanskelig å få den hjelpen jeg ønsker, og tror ikke at piller kan hjelpe for alt. tyroxin er greit, det må jeg jo ta. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/279232-stoffskifte-angst-og-depresjon/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.