Gå til innhold

Overaskelse i nattbordskuffa her også.

Anbefalte innlegg

Gjest Litt naiv kanskje?
Skrevet

Husker for en stund siden en tråd om en mor som hadde funnet noe i nattbordskuffa til tenåringsjenta og moren var helt sjokkert.

Nå gjelder det meg og om jeg ikke er helt sjokkert, så en smule overrasket skal jeg nok innrømme at jeg ble. Nå gjelder det bare å følge sine egne råd;o)

Jeg har ikke snoket i nattbordsskuffen, men jeg låner pc`en på rommet hennes og lillesøstra hadde åpnet skuffen og tar ut noe og kommer bort til meg

.- Mamma, hva er dette?

- Eh, jeg vet ikke hva det er, men det er "Kjersti" sin og vi må legge den tilbake akkurat hvor du fant den, for vi har ikke lov til å røre "Kjersti" sine ting, sa jeg.

-Du må ikke åpne den skuffen mer, for "Kjersti" blir sint hvis vi rører tingene hennes.

Det eneste jeg kom på å si i farten. Det var en kondom av merket Eros. Ikke en hel pakke og for alt jeg vet kan det ha kommet som reklame i "Det nye" eller det kan

faktisk være jeg som har vært svært naiv også:o)

Litt nysgjerrig ble jeg, men nå skal jeg være flink og ikke si et pip og jeg skal ikke si noe til faren heller. Tror han kan reagere kvassere enn meg. Hun er bare 16,5 år og det er ikke sikkert hun har hatt bruk for det enda,men har en liggende for sikkerhets skyld. Hun er nemlig ansvarsfull jente heldigvis.

Gjest Gjennomsnitt
Skrevet

Jeg ville ikke vært overrasket om hun faktisk har bruk for den. Og i tilfelle er det jo flott om hun beskytter seg. Gjennomsnittlig debutalder for jenter i Norge er 16.9 år.

Gjest Litt naiv kanskje
Skrevet

Jeg ville ikke vært overrasket om hun faktisk har bruk for den. Og i tilfelle er det jo flott om hun beskytter seg. Gjennomsnittlig debutalder for jenter i Norge er 16.9 år.

Jeg hadde nok ikke ventet dette, men det er nok mest for at jeg selv var 19 år da jeg deburterte.

Men det viktigste er som du sier at hun beskytter seg og så håper jeg veldig på at hun debuterer med noen på sånn ca samme alder.

Og så håper jeg at hun ikke blir presset til noe og det tror jeg vel egntlig ikke hun er typen til.

Gjest Litt naiv kanskje
Skrevet

Det er ikke stort mere å si.

Du har nok gjort deg flere erfaringer med 16-årige jenter enn meg kanskje.

Skrevet

Du har nok gjort deg flere erfaringer med 16-årige jenter enn meg kanskje.

Ja.

Når det er sagt, så får hun 10 poeng for å være fornuftig. Det får du også, dersom du greier å holde maska.

Gjest Litt naiv kanskje?
Skrevet

Ja.

Når det er sagt, så får hun 10 poeng for å være fornuftig. Det får du også, dersom du greier å holde maska.

"Ja"

Forsto det slik ja.

"Når det er sagt, så får hun 10 poeng for å være fornuftig. Det får du også, dersom du greier å holde maska"

Ingen fare i det hele tatt. Hadde nok vært verre for faren og holde maska om han hadde visst, men han får ikke vite.

Jeg synes ikke dette er så grusom altså om det var det du trodde. Håper bare hun slipper å belemres med gamle griser.

Skrevet

"Ja"

Forsto det slik ja.

"Når det er sagt, så får hun 10 poeng for å være fornuftig. Det får du også, dersom du greier å holde maska"

Ingen fare i det hele tatt. Hadde nok vært verre for faren og holde maska om han hadde visst, men han får ikke vite.

Jeg synes ikke dette er så grusom altså om det var det du trodde. Håper bare hun slipper å belemres med gamle griser.

Hvorfor blander du gamle griser inn i dette?

petter smart
Skrevet

Hvorfor blander du gamle griser inn i dette?

Det var vel strent tatt den gamle grisen som selv blandet seg selv inn i dette :-p

Skrevet

Det var vel strent tatt den gamle grisen som selv blandet seg selv inn i dette :-p

Er jeg den eneste her som har vært 16?

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Er jeg den eneste her som har vært 16?

nei.

Jeg har også det...

og jeg husker altfor mye fra den tiden. :-)

Skrevet

Herre-min-jesus.

Ville faren hennes bli fly forbannet? Blir helt oppgitt av slikt idioti, stakkars jente.

Hun er tross alt 16,5 år og dere tror at hun 10 år fortsatt?

Hvor naive er det mulig å bli når det gjelder sine egne barn tro.

Du sier at hun er fornuftig og det vil jeg påstå at hun er hvis hun har kondomer klare. Når deputerte du forresten?

Skrevet

En venninne fra tenårene fortalte at hun en gang hadde hatt besøk av noen kompiser og de hadde sittet og lekt seg med noen kondomer, blåst dem opp og bare tullet og etterpå lagt dem i søppelbøtta på rommet.

Faren hennes hadde funnet dem og gått rett i taket, men jeg tror mora hadde fått ham ned på bakken igjen. Hun var 16-17 år den gangen mener jeg å huske, hun var i alle fall "lovlig".

Skrevet

Ungdom i den alderen "pådyttes" gratis kondomer overalt. På skolen, når de er på studietur til klinikker pga. seksualundervisning, på ungdomsklubben, osv., osv. i det uendelige. Så det å finne kondomer beviser ikke noe som helst angående seksualliv eller ikke.

Og skulle hun ha bruk for prevensjon, bør dere jo bare være glade for at hun har skaffet seg det.

Gjest Elextra
Skrevet

Ja, du burde ikke reagere særlig på det.

For det første er det ikke unormalt om hun har debutert, og det behøver det vel egentlig ikke være noe galt i? Godt hun i så fall er ansvarsfull og bruker kondom.

For det andre tror jeg nesten de fleste 16-åringer er eller har vært i besittelse av en kondom, enten de har reell bruk for den eller ikke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...