Gå til innhold

Happy in the evening ))

Anbefalte innlegg

Gjest twin1

Skjønner ikke nå hvorfor jeg har vært så syk og nedfor. Alt er snudd på hodet for min del, er veldig glad og motivert for framtiden. Har mange ting som jeg ser fram til og begynne med. Denne gangen skal jeg greie å gå videre, ingenting skal få stoppe meg!

Så husk det alle sammen, det kommer bedre tider, tider da du vil synge, hoppe, danse, fordi du er så glad. Når du er der nede, så husk det er verdt å være der leeenge, fordi da setter du større pris på den herlige stemningen og det og være frisk, når den tid kommer!

Jeg reiser bort og skal være laaangt borte i hele sommer.....herlig .)) God sommer alle sammen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;))

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/279300-happy-in-the-evening/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest twin1

Hva bruker du?

Vil og ha det sånn...

Akkurat nå bruker jeg ingenting og det ser ut til å gå svært bra :). Men har brukt medisiner i mange år, alt mulig forskjellig, fordi jeg har vært så psyk,. Nå er jeg inne i en svært bra periode tydeligvis. Ønsker alle kunne ha det sånn ja...herlig :)))

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/279300-happy-in-the-evening/#findComment-2251100
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...