Gjest Melancholy Skrevet 22. juni 2007 Skrevet 22. juni 2007 Nå har jeg i fire år prøvd et lass med medisiner mot depresjon, men det er ingen effekt å finne. Har Lamictal som gjør meg mindre ustabil, og for øyeblikket bruker jeg ikke noe annet. Jeg har prøvd: Cipralex Aurorix Efexor + Lamictal + Seroquel + Surmontil Litium (gjorde meg utstabil) Nardil (blandet episode som varte i 1,5 måned, og så falt jeg ned igjen) Surmontil + Lamictal + Edronax Surmontil for søvn. Hva nå? ECT skal søkes, men er det andre kombinasjoner med medisin man kan prøve? 0 Siter
Gjest BUA notts Skrevet 22. juni 2007 Skrevet 22. juni 2007 fontex og zyprexa sammen virker bra.(på meg hvertfall) seroquel... fontex + lamictal? det kan hjelpe å helt fjerne ssri og istedet bruke to stemningsstabiliserende sammen. bare noen tips.. 0 Siter
Gjest BUA notts Skrevet 22. juni 2007 Skrevet 22. juni 2007 fontex og zyprexa sammen virker bra.(på meg hvertfall) seroquel... fontex + lamictal? det kan hjelpe å helt fjerne ssri og istedet bruke to stemningsstabiliserende sammen. bare noen tips.. beklager. ser du har prøvd seroquel før 0 Siter
Gjest ghb64 Skrevet 23. juni 2007 Skrevet 23. juni 2007 beklager. ser du har prøvd seroquel før Kansje du ikke har hatt riktig kombinasjon og dosering? Har selv slitt i flere år med å finne noe som virker. Har fått ECT, blitt bra, men ble dårligere igjenn etter en stund. Heldigvis har jeg nå funnet en kombinasjon som hjelper: Lithionit, Cymbalta og Trilafon. Jeg er nå bedre enn på mange år!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.