Gå til innhold

reagert på detta?

Anbefalte innlegg

Gjest flaske på deling???
Skrevet

hvis en nabo kom med en flaske vin og lurte på om du hadde opptrekk og "tilfeldigvis" spurte om vi sku ta den sammen? vet naboen er alene og sånnt, litt ensom bare ... :-/ ikke full, har ikke drukket noenting da ... ennå

Gjest annlovinda
Skrevet

Tror jeg bare hadde syntes det var hyggelig. Og hadde nok takket ja, om det ikke var noe annet på tapetet.

Gjest koselig det
Skrevet

Det er da en hyggelg måte å spørre om dere skal ta litt vin sammen på? Så kan du svare. "ja, så hyggerlig, vi setter oss på verandaen min" (hvis du hadde lyst og anledning til å sitte der noen timer), eller "ja, jeg kommer til verandaen din om fem minutter, jeg skal bare ta en telefon først (henge opp en vask eller noe annet)" hvis du bare vil ta et glass, og det er lettere å bryte opp hvis det er du som er gjesten. Eller lånt bort opptrekkeren og sagt at det ikke passet i dag, men gjerne en annen dag (hvis du mener det).

Skrevet

Det er jo en måte å få kontakt på. H*n var vel litt ensom da og ville ha litt selskap og syntes du var et godt valg.

Du må være en kvinne som overanalyserer dette. Se på det som en hyggelig gest og liker du vedkommende så er det vel bare å kose seg og dele flaska.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...