Gjest omegatilskudd Skrevet 23. juni 2007 Skrevet 23. juni 2007 Tenkte å begynne med slikt kosttilskudd for å se om det kan ha noen effekt. Jeg plages mye med muskler og ledd (fibromyalgi), har lavt stoffskifte og dårlig hukommelse i blandt. Har lett for å bli nedstemt og noen sier jeg bør ta omega tilskudd. Jeg er ikke riktig på bruken og hvilken omega som passer. Har selv hørt om omega 3 og 6, men vet ikke hva som er forskjell. Har også hørt at en på ta e vitamin i tillegg. Er det noen som har greie på dette? 0 Siter
jubalong70 Skrevet 24. juni 2007 Skrevet 24. juni 2007 Du bør satse på en olje som er naturlig og ikke syntetisk fremstilt. Jeg kan anbefale: Triomar, Eskimo-3 og Udo's Choice. Grunnen til at du bør ta E-vitamin (eller annen antioksydant) i tillegg er fordi det som er tilsatt oljen er for å hindre harskning i oljen. Den antioksydanten du tar er for å hindre harskning i deg Får å få behandlende effekt på ledd bør du opp i 2-3 x anbefalt dagsdose. Du kan godt starte første uken med dagsdose, så øke til dobbel i 1-2 uker før du øker til tredobbel etter det. Det tar en stund før du merker effekt, men den kommer! På hud merker jeg forskjell etter 1 uke. På ledd tar det gjerne lenger tid. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.