Gå til innhold

Ensom og deppa


Gjest flere i samme båt?

Anbefalte innlegg

Gjest flere i samme båt?

Å her sitter jeg som en ensom, liten prinsesse i et slott. Hele bygda kravler av liv i kveld, men jeg sitter på DOL og super vin og vurderer å rispe meg opp. Har egentlig lyst på midtsommerdans, men har ingen å gå sammen med. De få veninnene jeg har som bor her skal jobbe eller er bortreist. Jeg nærmer meg 30 år, utbrent på jobb, ingen familie. Om jeg hadde dødd, hadde det nok tatt noen dager før noen oppdaget det. Men det er like mye min egen feil. Jeg har ikke akkurat vært så flink å pleie vennskap det siste året. Har mer eller mindre isolert meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest flere i samme båt?

Hvorfor tenker du på deg selv som en prinsesse?

Vet ikke helt... kanskje fordi jeg virker så vellykket utad. Feit eiendom og hus i ung alder, storslagen karriere som har gitt meg høg inntekt og hører stadig at jeg er attraktiv og pen...bla..bla. Men nå har jeg nådd alle målene mine...nå er det bare tomt. Har ikke noe mål lengre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest xbellax

Vet ikke helt... kanskje fordi jeg virker så vellykket utad. Feit eiendom og hus i ung alder, storslagen karriere som har gitt meg høg inntekt og hører stadig at jeg er attraktiv og pen...bla..bla. Men nå har jeg nådd alle målene mine...nå er det bare tomt. Har ikke noe mål lengre.

Tja, kanskje målet kan være deg selv fremover. At -du- skal ha det bra med deg selv og trives med den du er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...