Gå til innhold

Samboer fikk anfall??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spite nettopp middag og etter maten oppdaget pappa at samboeren min plutselig "forsvant" helt. Øynene rulla, han brumma rart og var helt borte. Trodde først han hadde satt noe fast i halsen så vi prøvde å dunke på ryggen og få han til å kaste opp. Løp og henta vann og han kom seg etter 1 minutt eller noe. Virka ganske alvorlig da det holdt på så jeg holdt på å ringe etter ambulanse. Fikk helt sjokk jeg. Vurderer å dra på legevakta nå. Noen som vet hva dette kan være? Var ingenting i maten som han ikke har spist før heller.

Skrevet

Nå etterpå klager han på kvalme og nummenhet/sitring i kroppen

Gjest Jackoline
Skrevet

Jeg ville absolutt ha ringt til legevakta å hørt hva det kunne være, evt. reist opp. Dette høres ikke bra ut.

Gjest anna karenina
Skrevet

Sliktskal en reise på legevakten for synes jeg bestemt.

Gjest filisofia
Skrevet

Enten et epileptisk anfall eller et lite slag, ville jeg tenkt på! Ta en tur på legevakta. De kan forklare hvis det er noe indre alvorlig.

Gjest filisofia
Skrevet

Enten et epileptisk anfall eller et lite slag, ville jeg tenkt på! Ta en tur på legevakta. De kan forklare hvis det er noe indre alvorlig.

Skulle være mindre alvorlig.

Gjest annlovinda
Skrevet

Ville absolutt ha tatt en tur på legevakta.

Gjest Shira :o)
Skrevet

Dra til lege! Bedre med en sjekk for mye, enn for lite.

Gjest togli
Skrevet

Det kan høres ut som et epilepsianfall. Jeg tror jeg ville hørt med legevakta.

Skrevet

Enig med filosofia, jeg tenker epilepsi eller et lite slag/drypp. Dra til lege!!

Skrevet

Han høres ut som han har hatt et lite drypp. Dra på legevakta med engang og insister på å bli undersøkt skikkelig.

Skrevet

Ring lege, om dere ikke har gjort det alt.

Han kan ha hatt hjerneslag/drypp eller det kan ha vært et epileptisk anfall.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...