Gå til innhold

Nye Dol - hva gjør vi nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør vi nå? Vi kan f.eks. spørre om alle har fått skattepengene? Eller om det er OK å drikke et glass vin hver dag?

Det er sånt som er de store emnene for de nye, pinglete dolerne. Dvs, før de skynnsomt trekker seg tilbake med et anfall av lett diare forårsaket av at de våget å trykke "send innlegg".

• Svar 60
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

10

• Babette

5

• Orio

5

• tzatziki1365380058

4

Skrevet

Hva gjør vi nå? Vi kan f.eks. spørre om alle har fått skattepengene? Eller om det er OK å drikke et glass vin hver dag?

Det er sånt som er de store emnene for de nye, pinglete dolerne. Dvs, før de skynnsomt trekker seg tilbake med et anfall av lett diare forårsaket av at de våget å trykke "send innlegg".

DET tenker jeg var temaet som har "vaska seg"! ;-)

Skrevet

DET tenker jeg var temaet som har "vaska seg"! ;-)

med en muslimsk omskjært bifil negresse.

Skrevet

med en muslimsk omskjært bifil negresse.

Ikke rart du måtte ty til 2'ern når hun hadde brukt mus-lim---- *tørr*

Skrevet

Hva gjør vi nå, spør du. Jeg synes at vi skal fortsette som normalt. Jeg liker ikke helt at "vi" skal henge oss opp i hvordan andre forum er, er vi på dol så er vi på dol, er vi andre steder så er det også greit. Heldigvis er ingen forum veldig like. Jeg liker dol og jeg liker å se at det stadig kommer nye til her. Mange med engangsnick foreløpig. Kanskje de liker seg og blir her. Så får vi kanskje navnetråder? Koselig det. Her på åpent forum kan man spørre om det meste, de andre forumene her er også greie. Vi får sette igang de diskusjonene eller hva vi ønsker å ha, selv. Ikke vente til noen andre gjør det, bestandig.

Skrevet

Hva gjør vi nå, spør du. Jeg synes at vi skal fortsette som normalt. Jeg liker ikke helt at "vi" skal henge oss opp i hvordan andre forum er, er vi på dol så er vi på dol, er vi andre steder så er det også greit. Heldigvis er ingen forum veldig like. Jeg liker dol og jeg liker å se at det stadig kommer nye til her. Mange med engangsnick foreløpig. Kanskje de liker seg og blir her. Så får vi kanskje navnetråder? Koselig det. Her på åpent forum kan man spørre om det meste, de andre forumene her er også greie. Vi får sette igang de diskusjonene eller hva vi ønsker å ha, selv. Ikke vente til noen andre gjør det, bestandig.

TILTREDES!

Gjest hurra for dol og anonym i dag ja!!
Skrevet

Jeg har vært på dol i flere år og ønsker ikke at de gamle sladrekjerringene skal komme tilbake her på dol. Det var altfor mye av ødeleggelser av tråder og sutring og stygge kommentarer! Og når det gjelder trolling har jeg ikke funnet noe av det etter at mange av gjengen forsvant og da kan man jo begynne å lure....?!

Hurra for dol nå som man er mer saklig og får gode svar på spørsmålene sine selvom trådene blir kortere.

Gjest Heller ikke nick nå
Skrevet

Jeg synes også det er synd at ting er blitt slik som de har blitt her. Jeg har vært borte herfra siden omleggingen. Mye pga. at jeg ikke likte det nye oppsettet, men også fordi jeg har hatt mye å gjøre i RL. Men jeg må si at det frister utrolig lite å vende tilbake hit når jeg ser innlegg som det bl.a. "hurra for dol og anonym i dag ja!!" kommer med. Her blir vi som har folatt DOL regelrett beskyldt for å være troll, skravlekjerringer m.m.

Jeg har vært på DOL i åtte år og er ikke på det nye forumet, men det er helt tydelig at de fleste klarer seg utmerket godt uten gamle medlemmer og ikke ville hatt oss tilbake om de så fikk betalt for det, så da håper jeg dere som er igjen klarer å skape dette til et spennende forum igjen. :-)

Skrevet

Jeg synes også det er synd at ting er blitt slik som de har blitt her. Jeg har vært borte herfra siden omleggingen. Mye pga. at jeg ikke likte det nye oppsettet, men også fordi jeg har hatt mye å gjøre i RL. Men jeg må si at det frister utrolig lite å vende tilbake hit når jeg ser innlegg som det bl.a. "hurra for dol og anonym i dag ja!!" kommer med. Her blir vi som har folatt DOL regelrett beskyldt for å være troll, skravlekjerringer m.m.

Jeg har vært på DOL i åtte år og er ikke på det nye forumet, men det er helt tydelig at de fleste klarer seg utmerket godt uten gamle medlemmer og ikke ville hatt oss tilbake om de så fikk betalt for det, så da håper jeg dere som er igjen klarer å skape dette til et spennende forum igjen. :-)

Ikke gi opp pga ett slikt innlegg, da!! :-)

Jeg har vært her hele tiden, jeg, men synes ikke det er så festlig å lese om at det nå er så mye bedre uten "skravling" og slikt, for jeg føler meg jo litt "guilty as charged" på akkurat det;-) Ikke så ille som eksemplene til GoodTimes i hovedinnlegget, men noe av det jeg har likt best ved dol har vært nettopp "avsporingene" og små, morsomme kommentarer histen & pisten.

Ille nok at man tenker "hurra for dem som forsvant" om dem som faktisk forsvant - verre at man lurer på om de samme folka også mener "og skulle ønske morsan slo følge med dem"! ;-)

Jeg må bare heve meg over det og være den jeg er, og være glad for at det trossa alt ser ut til å være et synspunkt forfektet av et fåtall.

Jeg håper du (hvem du nå enn måtte være) også hever deg over det og kommer tilbake for fullt - når det måtte passe inn i livet ditt for øvrig! :-)

Det er plass for mange ulike folk her på dol - kjedelig hvis alle skulle være like:-)

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Hev deg over slike svar, da.Klart det vil være ulike svar på akkurat det om å savne de "gamle dolerne".

Akkurat som noen "elsker" Tom Cruise, og andre "hater" han.

Det du får gjøre, er å lære ta til deg de positive kommentarene og overse resten.

Velkommen tilbake. :-)

Hilsen

Skrevet

''(Eksempel: - Næ, er du her i tråden også? Pell deg ut, he-he - Ja, men hva skal du gjøre i kveld? - Bare kose meg. Fikk du vinen? - Nei, den var utsolgt.) ''

Måtte bare knytte noen kommentarer til dette! ;-) For jeg er HELT enig i at slik jabbing blir slitsomt, uansett forum.

Men noe av det beste med dol har jo vært avsporingene i trådene, men da sådanne med en god del mer substans enn de nevnte eksemplene.

A propos avsporing, her kommer en saftig en:

Leste et sted at pastor Fossmo har giftet seg igjen. Men dere er vel kun trolovet foreløpig?

Skrevet

Både keinstein og Prozak "bodde" her til tider, har jeg inntrykk av. Dette kan ha gått ut over både jobb, studier og privatliv. Derfor synes jeg vi skal tenke på deres eget beste, og være glad på deres vegne for at de er kvitt eventuell avhengighet. Kanskje var det aldri slik for dem, men det kan ha vært det for andre. Flisa for eksempel. Omleggingen kan ha være puffet de trengte for å rive seg løs.

Det var faktisk noen som skrev inn og takkket for at Dol var blitt så lite brukervennlig.

Skrevet

Joda, det har blitt litt mer "tannløst" her. Jeg savner også Keinstein, SDD, Prozak og musikeren.

Samtidig synes jeg det er koselig her også, jeg da :)

Prozak forsvant en god stund før omleggingen, og musikerens bidrag var vel stort sett beskrivende innlegg om fordøyelsessystemet hans.

Skrevet

De ble kanskje lost i RL. I så fall får vi håpe at noen redder dem...

Gjest togli
Skrevet

Nei, selvfølgelig ikke! :-) Et forum er aldri -bare- det ene eller det andre. Det virker som det er det mange her ser ut til å tro. Alle de morsomme diskusjonene har ikke forsvunnet til det nye forumet. De kommer! Bare vent å se! :-)

Det tror nok jeg også! Det er typisk lavere aktivitet på våren og enda lavere på sommeren. Vi får bare vente til høststormene setter inn;)

Gjest togli
Skrevet

Kan ikke du lage en skikkelig "gammeldags" tråd her inne, så skal jeg LOVE å svare. Sikker på at bl.a. morsan svarer også!

kom'an;)

Skrevet

Kan ikke du lage en skikkelig "gammeldags" tråd her inne, så skal jeg LOVE å svare. Sikker på at bl.a. morsan svarer også!

kom'an;)

Føler meg tom som et utblåst egg i hodet!

*rister på det*

Gjest togli
Skrevet

Føler meg tom som et utblåst egg i hodet!

*rister på det*

Vi satser på at "nick" fikser den saken... *venter i spenning*

Skrevet

Er du alltid så bråkjekk?

Mrs. Wallace
Skrevet

Æh, drit i det! Det er alltid folk som er mugne, og på alle nettsteder må man ta litt lett på sånt. Kom tilbake, hvem du enn er. ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...