Gå til innhold

Nye Dol - hva gjør vi nå?

Anbefalte innlegg

tzatziki1365380058
Skrevet

Hva gjør vi nå, spør du. Jeg synes at vi skal fortsette som normalt. Jeg liker ikke helt at "vi" skal henge oss opp i hvordan andre forum er, er vi på dol så er vi på dol, er vi andre steder så er det også greit. Heldigvis er ingen forum veldig like. Jeg liker dol og jeg liker å se at det stadig kommer nye til her. Mange med engangsnick foreløpig. Kanskje de liker seg og blir her. Så får vi kanskje navnetråder? Koselig det. Her på åpent forum kan man spørre om det meste, de andre forumene her er også greie. Vi får sette igang de diskusjonene eller hva vi ønsker å ha, selv. Ikke vente til noen andre gjør det, bestandig.

Enig med deg, jeg også. Nå har jeg riktignok hatt en laaaang og helt nødvendig dol-pause, men regner med å være her mer fremover.

• Svar 60
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

10

• Babette

5

• Orio

5

• tzatziki1365380058

4

tzatziki1365380058
Skrevet

DET tenker jeg var temaet som har "vaska seg"! ;-)

LOL!!!!!

:):):)

tzatziki1365380058
Skrevet

Jeg savner noen av folka som har gjort svensker av seg, men jeg synes forumet de har er helt annerledes og lite interessant i forhold til dette. Det (riktignok, bittelille) jeg har sett, har gitt meg inntrykk av at det mer er en slags venneklubb. Det er vel og bra, men det er ikke det jeg ønsker meg av et forum.

Er enig i at det er blitt i overkant seriøst her inne, kanskje. Men det tar seg sikkert opp igjen etterhvert, selv om det neppe blir likt "gamle dol".

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Jeg savner noen av folka som har gjort svensker av seg, men jeg synes forumet de har er helt annerledes og lite interessant i forhold til dette. Det (riktignok, bittelille) jeg har sett, har gitt meg inntrykk av at det mer er en slags venneklubb. Det er vel og bra, men det er ikke det jeg ønsker meg av et forum.

Er enig i at det er blitt i overkant seriøst her inne, kanskje. Men det tar seg sikkert opp igjen etterhvert, selv om det neppe blir likt "gamle dol".

enig med deg.

Blitt vel seriøst her, men greit nok. Det er jo et medisinsk forum, og de som ønsker svar på noe medisinsk relatert, finner det kanskje lettere å spørre når ting virker seriøst? Og dessuten blir det lettere å stole på svarene..

Skrevet

Enig med deg, jeg også. Nå har jeg riktignok hatt en laaaang og helt nødvendig dol-pause, men regner med å være her mer fremover.

Hei! Så koselig å se deg igjen da! :)

Skrevet

A propos avsporing, her kommer en saftig en:

Leste et sted at pastor Fossmo har giftet seg igjen. Men dere er vel kun trolovet foreløpig?

Ja. Som sagt er han motstander av bigami!

Skrevet

Ja. Som sagt er han motstander av bigami!

En kjernekar!

Skrevet

En kjernekar!

Ja, man må bare verdsette en kar med gammeldagse prinsipper om ærbarhet!

Skrevet

Fantastisk. Du nevner tre andre ubetydeligheter, men ikke musikeren? Fantastisk.

Skrevet

Fantastisk. Du nevner tre andre ubetydeligheter, men ikke musikeren? Fantastisk.

Jeg skjønner ikke at det er mulig. Glemme DEG? Utrolig hva enkelte kan få seg til å gjøre.

Skrevet

De ble kanskje lost i RL. I så fall får vi håpe at noen redder dem...

Har hørt om det der RL. Et farlig sted, enkelte klarer visst ikke rive seg løs, det kan rett og slett være en alvorlig avhengighet.

Skrevet

Jeg har vært på dol i flere år og ønsker ikke at de gamle sladrekjerringene skal komme tilbake her på dol. Det var altfor mye av ødeleggelser av tråder og sutring og stygge kommentarer! Og når det gjelder trolling har jeg ikke funnet noe av det etter at mange av gjengen forsvant og da kan man jo begynne å lure....?!

Hurra for dol nå som man er mer saklig og får gode svar på spørsmålene sine selvom trådene blir kortere.

Før kunne jeg få både fornuftige svar på ting jeg lurte på, og hyggelig småpludring med andre dolere når jeg var i humør til det. Og har du tenkt på at mange av de som er blitt borte kunne ha mye fornuftig og positivt å bidra med?

Skrevet

Hva gjør vi nå? Vi kan f.eks. spørre om alle har fått skattepengene? Eller om det er OK å drikke et glass vin hver dag?

Det er sånt som er de store emnene for de nye, pinglete dolerne. Dvs, før de skynnsomt trekker seg tilbake med et anfall av lett diare forårsaket av at de våget å trykke "send innlegg".

Har du fått skattepengene? Eller kanskje du er en av de stakkarene som skylder?

Og hva mener du egentlig om et glass vin hver dag? Er det helt greit? Personlig er jeg ikke så veldig glad i vin, men kan gjerne ta en drink, hvis det er greit. Jeg må kanskje spørre puritanerene her om lov først. Eller gjelder det bare hvis jeg har ansvar for barn?

Skrevet

DET tenker jeg var temaet som har "vaska seg"! ;-)

Leter fortsatt etter noen som vil feire sammen med meg.

Skrevet

Det er bare å skrive om det vi vil og ikke la oss vente på at andre skal skrive. Jeg har nå kommet tilbake, har hatt det veldig travelt i juni. Men nå skal jeg ut. Håper det blir mer liv til høsten.

tzatziki1365380058
Skrevet

Hei! Så koselig å se deg igjen da! :)

Takk for det, du :) Jeg er her jeg, men er ikke kjempeaktiv for tiden. Det er jo SOMMER !!!!

Skrevet

Er du alltid så bråkjekk?

Ja, jeg er veldig kjekk!

Skrevet

Ja, jeg er veldig kjekk!

Men litt pusekatt også?

Gjest togli
Skrevet

Det samme reagerte jeg på! Makan!!

Skrevet

Har hørt om det der RL. Et farlig sted, enkelte klarer visst ikke rive seg løs, det kan rett og slett være en alvorlig avhengighet.

hehe :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...