Gjest tube Skrevet 25. juni 2007 Skrevet 25. juni 2007 Har tryna no kollosalt,tatt for meg med tryne sår over halve ansiktet,blåveis,forslåtte armer og bein.sånn går det når man er ei kløne.hehe.sku bare klage litt synes litt synd på meg sjøl akkurat nå:-p Ble et par dager borte fra jobb det her plutselig,jaja sånn kan det gå 0 Siter
pekkaline Skrevet 25. juni 2007 Skrevet 25. juni 2007 Jøssunavn! Fortell åssen det gikk til da Du blir nok fin igjen etterhvert Sorry, men jeg trekker litt på smilbåndet her..... 0 Siter
Gjest tube Skrevet 25. juni 2007 Skrevet 25. juni 2007 Jøssunavn! Fortell åssen det gikk til da Du blir nok fin igjen etterhvert Sorry, men jeg trekker litt på smilbåndet her..... hehehe,skjønner jeg godt:p du er ikke den eneste. men jeg må legge til at jeg hadde drukket litt.hadde alt for stor fart ned ei lang trapp også gikk jeg på snørra.kan skjønne jeg så vakker ut etterpå:-p men da har jeg da prøvd det og,hehe.greit å lage litt underholdning for omverdenen eller hva. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.