Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt et sår i øret i lengre tid som har vesket og skorpet seg. Tenkte at det bare var en kvise og har nå klemt på den, men det kommer bare masse veske og blod ut og det virker ikke som det er noe kvise. Renset såret forsiktig, men nå har jeg skikkelig ørepine. Det er som om noe trykker på inne i øret og det gjør vondt i tinningen og den delen av hodet (venstre side). Det føles nesten som sånn jeg hadde det da jeg hadde ørepine som barn.

Lurer bare på om jeg kan ha fått noe inn der, et stikk eller noe? Er litt engstelig. Hva kan det være?

Skrevet

Det kan være at den betennelsen har blitt så stor at du må ha medisiner? Best å få legen til å se på det kanskje? Ellers så er det fingrene av fatet. Rens ofte. Rene hender om du må ta på øret. Massasje av flippen kanskje for å øke blodgjennomstrømmingen? Betennelse i ørene (huden) tar tid å bli kvitt pga lite blodsirkulasjon der...... har jeg hørt.

Skrevet

Det kan være at den betennelsen har blitt så stor at du må ha medisiner? Best å få legen til å se på det kanskje? Ellers så er det fingrene av fatet. Rens ofte. Rene hender om du må ta på øret. Massasje av flippen kanskje for å øke blodgjennomstrømmingen? Betennelse i ørene (huden) tar tid å bli kvitt pga lite blodsirkulasjon der...... har jeg hørt.

Det skorper seg ennå- renset det godt i går og tok på antibiotika salve. Men klarte ikke la være å pirke i dag og da kom det ut en forholdsvis stor klump. Den var også ganske hard. Merkelig. Virker ikke som det er kvise?

Skrevet

Det skorper seg ennå- renset det godt i går og tok på antibiotika salve. Men klarte ikke la være å pirke i dag og da kom det ut en forholdsvis stor klump. Den var også ganske hard. Merkelig. Virker ikke som det er kvise?

Jeg synes du skal sjekke med legen om du trenger en spesiell salve kanskje? God bedring!

Skrevet

Jeg synes du skal sjekke med legen om du trenger en spesiell salve kanskje? God bedring!

Takk for det :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...