Gjest apotekkunde Skrevet 25. juni 2007 Skrevet 25. juni 2007 Har man krav på å få kopi av reseptene man har liggende hos apoteket? Jeg har blitt nektet det og avvist. Noen som vet? 0 Siter
frosken Skrevet 25. juni 2007 Skrevet 25. juni 2007 Du har krav på reseptene. Hvis du skal få kopi, men ha reseptene liggende på apoteket, så bør de stemples tydelig med "kopi" slik at de ikke kan misbrukes. 0 Siter
Gjest bipolar II-diagnose Skrevet 26. juni 2007 Skrevet 26. juni 2007 Hvorfor skal du ha kopi? Kan du ikke heller be om å få med deg resepten? 0 Siter
Gjest apotekkunde Skrevet 26. juni 2007 Skrevet 26. juni 2007 Hvorfor skal du ha kopi? Kan du ikke heller be om å få med deg resepten? Vil gjerne ha den liggende der så jeg ikke mister den. Men trenger en kopi. 0 Siter
Gjest bipolar II-diagnose Skrevet 26. juni 2007 Skrevet 26. juni 2007 Vil gjerne ha den liggende der så jeg ikke mister den. Men trenger en kopi. Hvorfor trenger du en kopi? Om det er til noe viktig kan du jo fortelle hvorfor til de på apoteket? 0 Siter
Gjest apotekkunde Skrevet 26. juni 2007 Skrevet 26. juni 2007 Hvorfor trenger du en kopi? Om det er til noe viktig kan du jo fortelle hvorfor til de på apoteket? Jeg trenger ikke oppgi hvorfor. Det er mine resepter og jeg har krav på de når som helst. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.