morsan Skrevet 25. juni 2007 Skrevet 25. juni 2007 Artig link med mange web-kameraer over det ganske land:-) http://www.nrk.no/magasin/sommer/1.2448675 0 Siter
pekkaline Skrevet 25. juni 2007 Skrevet 25. juni 2007 Koselig, men hvorfor måtte kristiansand streike akkurat nå da 0 Siter
Gjest prust Skrevet 25. juni 2007 Skrevet 25. juni 2007 Koselig, men hvorfor måtte kristiansand streike akkurat nå da DU - hva slags vær var det på torsdag? Og hva slags tøy hadde jeg på meg tro? 0 Siter
pekkaline Skrevet 26. juni 2007 Skrevet 26. juni 2007 DU - hva slags vær var det på torsdag? Og hva slags tøy hadde jeg på meg tro? Jeg synes å huske at det var lyn og torden? Jeg vasket vinduer på jobben..... Det begynte å regne utpå formiddagen tror jeg.... Du leter enda? Merkelig hvordan ting forsvinner. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 26. juni 2007 Skrevet 26. juni 2007 Jeg synes å huske at det var lyn og torden? Jeg vasket vinduer på jobben..... Det begynte å regne utpå formiddagen tror jeg.... Du leter enda? Merkelig hvordan ting forsvinner. Er på jobb. Må lete mer i ettermiddag. Regnte det på torsdag? Var det ikke fredag det lynte da? jo, det tror jeg. Vi satt i hvertfall på verandaen da guttungen kom hjem fra selskapet ca 1915. Da var det fint vær. 0 Siter
pekkaline Skrevet 26. juni 2007 Skrevet 26. juni 2007 Er på jobb. Må lete mer i ettermiddag. Regnte det på torsdag? Var det ikke fredag det lynte da? jo, det tror jeg. Vi satt i hvertfall på verandaen da guttungen kom hjem fra selskapet ca 1915. Da var det fint vær. Ja jeg har tenkt på at jeg måtte rette opp i det. Fredag var det dårlig vær. Torsdag pent. Lag skattejakt med premie til ungene. Nøkkeljakt 0 Siter
Gjest prust Skrevet 26. juni 2007 Skrevet 26. juni 2007 Ja jeg har tenkt på at jeg måtte rette opp i det. Fredag var det dårlig vær. Torsdag pent. Lag skattejakt med premie til ungene. Nøkkeljakt Kjempeidé!!!! Nøkkeljakt for hele selskapet :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.