Gjest sommeryr Skrevet 26. juni 2007 Skrevet 26. juni 2007 Har hatt et TVT inngrep i dag. Har så lyst på en orgasme... tør jeg? Eller vil det gjøre vondt når det går? 0 Siter
Lillemus Skrevet 26. juni 2007 Skrevet 26. juni 2007 I dag? Og så har du lyst på orgasme nå?! Jeg hadde mest lyst til å ligge helt helt stille det første døgnet omtrent... Tviler på at du ødelegger noe, men det vil vel være temmelig ømt i underlivet nå? 0 Siter
Gjest sommeryr Skrevet 26. juni 2007 Skrevet 26. juni 2007 I dag? Og så har du lyst på orgasme nå?! Jeg hadde mest lyst til å ligge helt helt stille det første døgnet omtrent... Tviler på at du ødelegger noe, men det vil vel være temmelig ømt i underlivet nå? Jeg kjenner ikke ubehag annet enn der stingene sitter. Litt ømt og "vondt", men ikke nok til å ta fra meg lysten. Jeg spurte legen i dag om når jeg kunne få orgasme igjen. Han visste ikke. Tror ikke han har fått spørsmålet før. 0 Siter
Shadow 650 Skrevet 26. juni 2007 Skrevet 26. juni 2007 Så lenge du ikke putter noe "oppi" går det sikkert helt fint, kan eg tenke meg. 0 Siter
Gjest sommeryr Skrevet 26. juni 2007 Skrevet 26. juni 2007 Det gikk veldig fint å få en orgasme:-). Men det triste er at jeg lakk når det gikk. Har ikke turt å hoste, hoppe eller noe sånt enda. Det gjør litt for vondt til sånne sprell. 0 Siter
Gjest sommeryr Skrevet 26. juni 2007 Skrevet 26. juni 2007 Det gikk veldig fint å få en orgasme:-). Men det triste er at jeg lakk når det gikk. Har ikke turt å hoste, hoppe eller noe sånt enda. Det gjør litt for vondt til sånne sprell. Kan det være dette: http://www.nrk.no/programmer/tv/puls/spor_ekspertene/1.1318401 ? Jeg har aldri tenkt på den muligheten. Skal hoste så fort jeg orker for å se om jeg er tett da. Eller hoppe. 0 Siter
Babette Skrevet 26. juni 2007 Skrevet 26. juni 2007 Hva er TVT?? Kanskje det er en ny TV-kanal? Nei, jeg tror det er et inngrep somm fikser urinlekkasje og denslags. 0 Siter
Lillemus Skrevet 27. juni 2007 Skrevet 27. juni 2007 Kan det være dette: http://www.nrk.no/programmer/tv/puls/spor_ekspertene/1.1318401 ? Jeg har aldri tenkt på den muligheten. Skal hoste så fort jeg orker for å se om jeg er tett da. Eller hoppe. Da jeg ble operert fikk vi beskjed om ikke å gjøre noe av det som fikk oss til å lekke før det hadde gått 3-4 uker slik at det skulle gro skikkelig først. Så jeg anbefaler ikke hopping og spretting foreløbig! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.