Gå til innhold

TVT og orgasme

Anbefalte innlegg

Gjest sommeryr
Skrevet

Har hatt et TVT inngrep i dag. Har så lyst på en orgasme... tør jeg? Eller vil det gjøre vondt når det går?

Skrevet

I dag? Og så har du lyst på orgasme nå?! Jeg hadde mest lyst til å ligge helt helt stille det første døgnet omtrent...

Tviler på at du ødelegger noe, men det vil vel være temmelig ømt i underlivet nå?

Gjest sommeryr
Skrevet

I dag? Og så har du lyst på orgasme nå?! Jeg hadde mest lyst til å ligge helt helt stille det første døgnet omtrent...

Tviler på at du ødelegger noe, men det vil vel være temmelig ømt i underlivet nå?

Jeg kjenner ikke ubehag annet enn der stingene sitter. Litt ømt og "vondt", men ikke nok til å ta fra meg lysten. Jeg spurte legen i dag om når jeg kunne få orgasme igjen. Han visste ikke. Tror ikke han har fått spørsmålet før.

Skrevet

Så lenge du ikke putter noe "oppi" går det sikkert helt fint, kan eg tenke meg.

Gjest sommeryr
Skrevet

Det gikk veldig fint å få en orgasme:-). Men det triste er at jeg lakk når det gikk. Har ikke turt å hoste, hoppe eller noe sånt enda. Det gjør litt for vondt til sånne sprell.

Gjest sommeryr
Skrevet

Det gikk veldig fint å få en orgasme:-). Men det triste er at jeg lakk når det gikk. Har ikke turt å hoste, hoppe eller noe sånt enda. Det gjør litt for vondt til sånne sprell.

Kan det være dette: http://www.nrk.no/programmer/tv/puls/spor_ekspertene/1.1318401 ?

Jeg har aldri tenkt på den muligheten. Skal hoste så fort jeg orker for å se om jeg er tett da. Eller hoppe.

Skrevet

Hva er TVT??

Kanskje det er en ny TV-kanal?

Nei, jeg tror det er et inngrep somm fikser urinlekkasje og denslags.

Skrevet

Kan det være dette: http://www.nrk.no/programmer/tv/puls/spor_ekspertene/1.1318401 ?

Jeg har aldri tenkt på den muligheten. Skal hoste så fort jeg orker for å se om jeg er tett da. Eller hoppe.

Da jeg ble operert fikk vi beskjed om ikke å gjøre noe av det som fikk oss til å lekke før det hadde gått 3-4 uker slik at det skulle gro skikkelig først. Så jeg anbefaler ikke hopping og spretting foreløbig!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...