Gå til innhold

Tips på mediaspiller

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 16 år senere...
Elise Baki skrev (4 timer siden):

Nylig har jeg kjøpt en mediespiller, og jeg lette på Google etter hjelp til å koble den til. Da kom jeg over denne posten som anbefaler flere typer spillere og enheter som passer til behovet for å spille av musikk og laste opp bilder fra digitale kameraer. De anbefalte produktene inkluderer Apple iPod Touch, Sony Walkman NW-A105, Fiio M11 Pro, Astell & Kern A&norma SR25, Cowon Plenue D3 og HiBy R6 Pro.

Hvis du er interessert i å utforske de nyeste mediespillerne, kan du besøke soldfy.no eller sjekke ut kategorien her: https://soldfy.no/hjemmeelektronikk/tv-og-bilde/streaming-og-mediaspiller

Ettersom det er 16 år siden vedkommende var ute etter ny mediespiller får vi håpe at hen har fått tak i det for lenge siden...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...