Gå til innhold

Facebook: Lurer på en sak...

Anbefalte innlegg

Gjest togli
Skrevet

Når man åpner sin side i Facebook ser man bare et utvalg av sine venner på høyre side. Er dette et tilfeldig utvalg, eller er det de som har tittet på min profil sist? Alt man skal lure på...

Gjest Elextra
Skrevet

På venstre side, mener du vel?

Har lurt på det samme, men de som kommer øverst er kanskje de som er i samme gruppe/nettverk som du?

Gjest togli
Skrevet

På venstre side, mener du vel?

Har lurt på det samme, men de som kommer øverst er kanskje de som er i samme gruppe/nettverk som du?

Mente venste side, ja ;)

Tror ikke det stemmer i og med at vennene som vises hele tiden endrer seg...

Skrevet

Mente venste side, ja ;)

Tror ikke det stemmer i og med at vennene som vises hele tiden endrer seg...

Jeg tror de skifter helt tilfeldig og for hver gang du logger deg inn. Jeg har både en datter og en bestevenninne der, og jeg har spurt begge og de benekter at de var inne på det tidspunktet begge seilte opp som "øverst".

Skrevet

Det er et tilfeldig utvalg. Hver gang du tar refresh på siden dukker det opp nye bilder.

Gjest togli
Skrevet

Jeg tror de skifter helt tilfeldig og for hver gang du logger deg inn. Jeg har både en datter og en bestevenninne der, og jeg har spurt begge og de benekter at de var inne på det tidspunktet begge seilte opp som "øverst".

Okei, takk for svar:)

Gjest togli
Skrevet

Det er et tilfeldig utvalg. Hver gang du tar refresh på siden dukker det opp nye bilder.

Okei, takk for svar:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...