Gjest Klivanso Skrevet 27. juni 2007 Skrevet 27. juni 2007 Skal på jobbintervju i morgen. Dette kom helt overraskenede, og jeg er akkurat på flyttefot og er nokså stresset. Hvordan forberede meg på en grei måte? På grunn av flyttingen har jeg ingen papirer eller noe jeg kan forberede meg på. Står uten alt, og er nyutdannet. Kjenner jeg blir utrolig nervøs fordi det er mange søkere til stillingen, og gruppeintervju. Dette har jeg aldri vært borti før. Hjelp meg med råd.... 0 Siter
jubalong70 Skrevet 27. juni 2007 Skrevet 27. juni 2007 Finn ut så mye som mulig om bedriften, og finn ut noen intelligente spørsmål å stille. Tenk ut hva akkurat du kan tilføre bedriften - hvorfor de bør ansette akkurat deg. Tenk gjennom gode sider og dårlige sider du har (og finn en måte å få de dårlige sidene til å låte positivt ) Finn ut hva slags klær man bruker på arbeidsplassen, og bruk lignende klær. Vær nydusjet og velstelt. SMIL!!! Gi et godt håndtrykk - ikke for slapt og ikke for hardt. Hold fokus under intervjuet og kom gjerne med oppfølgerspørsmål. Lykke til 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.