Gå til innhold

Hvordan kan folk glemme en venn?

Gjest Jeg orker ikke å ha nick nå.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser poengene deres. Jeg er enig, folk kan glømme. Ettersom han vet det veldig godt, så ble jeg ekstra lei meg. Men det løses seg senere. Det er bare å gå videre. Takk for deres kommentarer.

Skrevet

Skjønner at du ble sår og skuffet over at han ikke husket dagen din, men synes det hadde vært bedre om du kun hadde skrevet på dol om det, og ikke sendt ham en sur melding...*s*

Gratulerer på etterskudd da:-)

Jeg ser at jeg sikkert burde ha skrevet annerledes, men man lærer så lenge man lever. Jeg har sett deres poenger og da går det bedre. Nå får jeg tenke på noe annet.

Skrevet

Jeg ser at jeg sikkert burde ha skrevet annerledes, men man lærer så lenge man lever. Jeg har sett deres poenger og da går det bedre. Nå får jeg tenke på noe annet.

Av og til hjelper det å sutre skikkelig en kort stund, og jeg synes godt man kan bruke dol til å få tilbakemeldinger på slikt.

Ha en fin dag videre:-)

P.S. Her jeg bor kan det trykkende været brukes som undskyldning for alt man måtte ha gjort av mindre konstruktive ting i dag...*s*

Skrevet

Av og til hjelper det å sutre skikkelig en kort stund, og jeg synes godt man kan bruke dol til å få tilbakemeldinger på slikt.

Ha en fin dag videre:-)

P.S. Her jeg bor kan det trykkende været brukes som undskyldning for alt man måtte ha gjort av mindre konstruktive ting i dag...*s*

Takk for at du er så hyggelig.

Jeg måtte få det ut og jeg er glad for at noen mener man kan sutre innimellom.

Det er godt å få det ut noen ganger.

Her er det stygt vær, så jeg blir ekstra trist da. Du må også ha en fin dag, det går bedre hos meg.

Mrs. Wallace
Skrevet

Jeg ser at jeg burde ha ordlagt meg annerledes. Det var jeg som sendte en sms. Skrev ikke hvorfor jeg var lei meg. Men han vet det nå. Så jeg håper han tar med noe fint i dag.

Jeg kan aldri forstå at folk glømmer noen på en så spesiell dag, jeg selv gjør det aldri.

På seg selv kjenner man ingen andre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...