Gjest på opp-pussr'n Skrevet 27. juni 2007 Skrevet 27. juni 2007 Jeg (vi) har bestemt meg (oss) for å pusse opp kjøkkenet. Det vil vi gjøre på den måten at vi bare maler kjøkkenskapene, bytter benkeplate.. etc. Vi begynner med å male kjøkkenskapene. Disse er lakket nå. Hva trenger jeg å gjøre? Er det noen spesiell maling? Spesielt forarbeid? Spesielt utstyr? Hvor går jeg for å handle inn det jeg trenger? Maxbo? 0 Siter
Hugmee Skrevet 27. juni 2007 Skrevet 27. juni 2007 Vask alle flatene grundig med fettoppløsende såpe (eks. salmiakk), puss ned skapene - dette trengs ikke gjøres så veldig grundig, men litt så grunningen får feste. Mal så et strøk med grunning og hvertfall to strøk med oljebasert maling beregnet på møbler (spør i butikken). Vi gjorde dette for fire år siden og ser bra ut enda Lykke til! 0 Siter
Orio Skrevet 27. juni 2007 Skrevet 27. juni 2007 Jeg har bestemt oss - Kanskje det er det du burde skrevet? 0 Siter
Gjest Kitty Cat 82 Skrevet 28. juni 2007 Skrevet 28. juni 2007 jeg synes det er vanskelig å male slike glatte flater, så jeg ville helst hatt en malingsspray, noe som ligner det de bruker for å lakke biler! :-) Men en liten malingsrulle, beregnet til interiør (hør med de som selger!) burde det gå bra, men regn med flere strøk ja! Ellers, gjør som Hugmee sier! Lykke til! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.