Gå til innhold

Min mann er svimmel og svimer av

Anbefalte innlegg

Skrevet

For tredje dag pårad har min mann gått i bakken .han segner om, må bli liggende nede, går rundt for ham, er svimmel...og klarer ikke reise seg uten å deise i bakken igjen. Etter en halv times tid går det greit, men han sjangler, Han sier han kjenner seg full.

jeg beordrer ham til legen i morgen...men hva kan dette være? Han hadde en tilsvarende periode for to år siden, da hadde han ekstremt lavt blodtrykk. Hva gjør man med lavt blodtrykk? Og kan det være noe annet? Huff....er redd.

Skrevet

Fint at han får rask legetime i alle fall. Det kan sikkert være mye forskjellig, men ei venninne av meg som hadde slike symtpomer, viste seg å ha virus på balansenerven.

Skrevet

Jeg hadde kjørt han rett til legevakten.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1182977250' post='3634990]

Jeg hadde kjørt han rett til legevakten.

Ja faktisk, det er jeg enig i. Dra til legevakten nå straks.

Det er jo ikke sikkert det er balansenerven slik jeg foreslår under, kanskje det er noe livstruende??

Gjest togli
Skrevet

Jeg tror ikke jeg hadde turt å la være å dra til legen med det samme.. Dette kan være noe uskyldig, men man kan heller ikke utelukke at det er noe alvorlig som bør sjekkes!

Gjest mulig hjerteproblemer?
Skrevet

Jeg har vært borti noe lignende med min mor. Hun gikk i bakken mange ganger i løpet av et periode. Legene fant ikke noe galt, men til slutt endte det med hjerteanfall og det resulterte i pacemaker. Men riktig medisin så ble hun kvitt problemene etterpå.

Gjest akutt hjelp
Skrevet

Får håpe at dere får svar idag !!

Hadde dette vært hjemme hos oss, så hadde vi kontaktet legevakten for dette ser jeg på som akutt hjelp, ikke vente på legetime.

Hold oss oppdatert da :) Lykke til idag !!! Håper det ikke er noe alvorlig .....

Skrevet

Dette bør sjekkes ut umiddelbart!

Det kan være lavt blodtrykk, hjerteproblemer, epilepsi osv.

Skrevet

Fint at han får rask legetime i alle fall. Det kan sikkert være mye forskjellig, men ei venninne av meg som hadde slike symtpomer, viste seg å ha virus på balansenerven.

Hei igjen alle---han har fått legetime nå om en time. Han har det ok i dag, men kjenner seg fortsatt svimmel. Håper få et fornuftig svar på hva dette kan være...

Takk for alle svar, dere!

Gir lyd etter legen - for dere som er inetersserte :)

Gjest togli
Skrevet

Hei igjen alle---han har fått legetime nå om en time. Han har det ok i dag, men kjenner seg fortsatt svimmel. Håper få et fornuftig svar på hva dette kan være...

Takk for alle svar, dere!

Gir lyd etter legen - for dere som er inetersserte :)

Så bra!!

Spent på å høre hvordan det går!

Skrevet

Ja, da er jeg på plass her igjen..mannen er tilbake fra legen - med en sykdom på papiret og i kroppen. Ett eller annet soom påvirker balansenervene har han fått...husker ikke hva det het. Er ikke farlig, men fryktelig vondt og ubehagelig for mannen min, da. Blodtrykk var helt fint. Han skal gjøre en masse øvelser nå, som vil hjelpe ham på vei - og forhåpentlig er det over i løpet av 1 - 3 mndr.

Så det var det altså...kjipt, for han er så dårli når dette slår inn. Men nå får han hvertfal hjelp.

Takk igjen for alle svar - som mer eller mindre gjorde meg nokså bekymret... Godt å ha fått et eksakt svar nå :)

Skrevet

Ja, da er jeg på plass her igjen..mannen er tilbake fra legen - med en sykdom på papiret og i kroppen. Ett eller annet soom påvirker balansenervene har han fått...husker ikke hva det het. Er ikke farlig, men fryktelig vondt og ubehagelig for mannen min, da. Blodtrykk var helt fint. Han skal gjøre en masse øvelser nå, som vil hjelpe ham på vei - og forhåpentlig er det over i løpet av 1 - 3 mndr.

Så det var det altså...kjipt, for han er så dårli når dette slår inn. Men nå får han hvertfal hjelp.

Takk igjen for alle svar - som mer eller mindre gjorde meg nokså bekymret... Godt å ha fått et eksakt svar nå :)

Det var kanskje virus på balansenerven, slik min venninne hadde (som jeg skrev om til deg lenger ned)?

Skrevet

Det var kanskje virus på balansenerven, slik min venninne hadde (som jeg skrev om til deg lenger ned)?

Ja, det er noe slikt..Han fikk ingen medisiner, må bare trene og gjøre øvelser. Kjpt, han er konstant ør, stakkar....Men det er heldigvis ikke farlig, da....

Takk igjen for svar :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...