Gå til innhold

Alle har problemer

Anbefalte innlegg

Gjest D*lilith
Skrevet

Alle har problemer mer eller mindre,det ser jeg når jeg ser rundt meg....at ingen har det perfekt...det gjør meg litt fornøyd i grunn.

Skulle jo ønske at ingen hadde hatt problemer men det har de,alle sammen.

Skrevet

De fleste har sitt å stri med ja. Noen har det bedre enn andre. Men motgang gjør sterk, er det noe som heter....

Mista nikket
Skrevet

Hadde vi ikke hatt problemer. ville vi ikke ha merket når vi har det bra.

Skrevet

Selvsagt har alle problemer - det er jo det som er livet.

Altså, livet består av gleder og sorger. Noen ganger blir det en opphopning av sorger, andre ganger av gleder. Cluet er å gjenkjenne en glede og kunne glede seg over den :)

Dessuten er det liten vits i bekymringer. Som oftest bekymrer man seg grunnløst, og har det vært grunn til bekymringen, så har man jo hatt en negativ følelse lenge før det var grunn til det.

Og det sier jeg som er verdensmester i bekymringer ;)

Skrevet

Altså, livet består av gleder og sorger. Noen ganger blir det en opphopning av sorger, andre ganger av gleder. Cluet er å gjenkjenne en glede og kunne glede seg over den :)

Dessuten er det liten vits i bekymringer. Som oftest bekymrer man seg grunnløst, og har det vært grunn til bekymringen, så har man jo hatt en negativ følelse lenge før det var grunn til det.

Det var bra skrevet:)

Gjest D*lilith
Skrevet

Enig : )

Mrs. Wallace
Skrevet

"Don't worry about the future. Or worry, but know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum. The real troubles in your life are apt to be things that never crossed your worried mind, the kind that blindside you at 4 p.m. on some idle Tuesday."

:o)

(fra The Sunscreen Song)

fuji1365380447
Skrevet

La oss ikke be om en lett byrde, men en sterk rygg.

Skrevet

"Don't worry about the future. Or worry, but know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum. The real troubles in your life are apt to be things that never crossed your worried mind, the kind that blindside you at 4 p.m. on some idle Tuesday."

:o)

(fra The Sunscreen Song)

Nemlig - akkurat slik er det. Så lett å si i teorien, og så vanskelig å gjennomføre i praksis :)

Likevel, viktig å ha i bakhodet for slike som meg som bekymrer meg til stadighet :)

Gjest D*lilith
Skrevet

La oss ikke be om en lett byrde, men en sterk rygg.

Ja la oss det : )

Gjest D*lilith
Skrevet

Ja, felles skjebne felles trøst:-)

Sant det ; )

Og egentlig er vi alle i samme båt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...