Gå til innhold

Forlatt vrak

Anbefalte innlegg

Gjest tjueseks

Ikke nok med at jeg sliter mye selv. Men jeg blir helt nervevrak av lillebroren min. Åpnet avisen i da å leste om en ung mann som har gått fulsstendig amokk på byen. I forrige uke ble han innlagt etter en heroinoverdose og i går ble han arrestert og sluppet løs igjen. Sosialkontoret ringte til meg i dag for å uttrykke sin bekymring. Skulle ønske han bare kunne bli låst inn, slik at han ikke tar livet av seg selv eller andre. Han er ikke voldelig, men vet aldri hva det neste blir. Tilbydde han å komme til meg, men det ville han ikke. Etter at han krasjet bilen til pappa (uten lappen og ruset) har broren min bare meg igjen.

Jeg har anorexia og har blitt fulgt opp tett i hele år. Men i går gikk begge behandlerene mine ut ferie, pleierene har tatt ferie...I dag skulle egentlig legen min og en annen pleier ringe meg, men ingen av dem har ringt. Det er helg, alle er opptatt av sitt. Hvordan skal jeg overleve de neste dagene?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/279739-forlatt-vrak/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...