Gå til innhold

Disse har jeg kjøpt meg i dag


Lotte :o)

Anbefalte innlegg

Gjest prust

Hun er hemmelig forlovet med den gode pastor Fossmo og har dermed nokså dårlig prognose, kan man si. Hun driver og strikker seg skuddsikker vest av ekstra tynn ståltråd.

Utrolig!!!! Jeg ler så jeg rister!

Strikker skuddsikker vest :-DDDDD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 99
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Lillemus

    21

  • Lotte :o)

    19

  • mariaflyfly

    13

  • Babette

    9

Mest aktive i denne tråden

mariaflyfly

De var veldig fine :o)

Du må ikke legge ut slike linker på sko, nå har jeg sett på alle og hvis det ikke regner så havner jeg i biancobutikken i morgen ;o)

Du har da så mange kule sko atte! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg trodde det ikke selv heller, men det kan se sånn ut. A propos: Jeg leser Hjulskift av Vigdis Hjorth, der hovedpersonen (litteraturprofessor) forelsker seg i en bilselger som aldri har lest en bok. Før det kommer så langt, er det en venninne av henne som har kjærlighetssorg og lengter etter eksen. Og hovedpersonen kan ikke skjønne at det går an å lengte etter en vaktmester!

Den ligger på plassen min på jobben og skal bli med meg på ferie til uka. :o) Har faktisk ikke lest noe av Hjorth før så jeg er litt spent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er hemmelig forlovet med den gode pastor Fossmo og har dermed nokså dårlig prognose, kan man si. Hun driver og strikker seg skuddsikker vest av ekstra tynn ståltråd.

Men Hr. Fossmo er jo nygift?! Er han bigamist også altså? *Rister oppgitt på hodet* Jøjje meg, hva kan man ikek vente seg fra den kanten du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly

Arbeidstøy? Overall og kjeledress og sånt? Nei takk. Det blir for hverdagslig og ..(gulp). .proletært. Uniform er tingen. Høyere offiserer i sjøforsvaret og flyvåpenet (heter det det, tro).

Hva med uniformene til Oslo Sporveier? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med uniformene til Oslo Sporveier? :P

Nah - den typen uniform teller ikke. Jeg har en kompis som en periode jobbet som buss-sjåfør og han lurte også på om ikke uniformen hans gikk i kategorien sexy. Noe den definitivt ikke gjorde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly

Nah - den typen uniform teller ikke. Jeg har en kompis som en periode jobbet som buss-sjåfør og han lurte også på om ikke uniformen hans gikk i kategorien sexy. Noe den definitivt ikke gjorde.

Jeg har ikke lagt spesielt merke til gutta som kjører TTbuss. Men uniformene til Oslo Sporveier er svært lite diskret, derfor legger man merke til den. Den er så innmari...blå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arbeidstøy? Overall og kjeledress og sånt? Nei takk. Det blir for hverdagslig og ..(gulp). .proletært. Uniform er tingen. Høyere offiserer i sjøforsvaret og flyvåpenet (heter det det, tro).

Ser jeg en mann i Luftforsvarets uniform (det heter ikke flyvåpenet *S*) tenker jeg bare på faren min. Det var hans daglige arbeidsantrekk, og selv om han var en staut mann før han ble syk, så er 'sexy' feil tanke å ha på faren sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mariaflyfly

Kule, men ikke noe for en dame som meg;-)

Men derimot for meg som har på meg min baggy hiphop-bukse i dag...? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klesbutikkene speiler ikke akkurat årstiden som er nei, de viser årstiden som kommer om to mnd har jeg inntrykk av.

Jeg har begynt å lære meg det nå.

Da jeg var helt fersk i gamet med unger, var jeg så tåpelig å komme i februar for å kjøpe votter, lue og sånt. Da bare lo de av meg! Ikke en vott å oppdrive, men shorts og vindjakke hadde de nok av...

Men de sa at sommersalget har begynt ekstra tidlig i år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke lagt spesielt merke til gutta som kjører TTbuss. Men uniformene til Oslo Sporveier er svært lite diskret, derfor legger man merke til den. Den er så innmari...blå!

TTs uniformer er mørkeblå og ganske diskrete egentlig. Men noen av de eldre gutta bruker fremdeles skjermlua som hører til og det ser litt pussig ut. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men Hr. Fossmo er jo nygift?! Er han bigamist også altså? *Rister oppgitt på hodet* Jøjje meg, hva kan man ikek vente seg fra den kanten du!

Nei, han er ikke bigamist - vi er jo bare forlovet! Han har heldigivs såpass moral at han ikke er gift med to på en gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly

Og du våger å mobbe meg for mine fjellsko!? *Holder opp en hvitløk og et kors* ;o)

Jeg er for ungdommelig for deg, vettu, Lillemus. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er for ungdommelig for deg, vettu, Lillemus. ;)

Du er jo bare ungjenta, Flyfly, sånt blir for sterkt for en gammel skrott som meg. ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...