Gå til innhold

Disse har jeg kjøpt meg i dag


Lotte :o)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 99
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Lillemus

    21

  • Lotte :o)

    19

  • mariaflyfly

    13

  • Babette

    9

Mest aktive i denne tråden

Fine! :)

Jeg har forresten funnet en konge-skobutikk i hjembyen din. Et par Doc Marten's sandaler til halv pris i fjor sommer, og et par dødskule Converse til 249,- nå i mai. :)

Butikken ser forferdelig harry ut, men de har masse kule sko! Kanskje ikke like streite som Bianco-skoa dine, dah! :)

Å, den MC-sjappa i Olav Trygvasonsgate?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1183109918' post='3635871]

Østlandet?! *kikker på kartet* ;o)

Måtte bare si det, ettersom været i Trøndelag er det jeg savner _minst_! *knegg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bianco-sko er best!

Jeg skjønner at jeg har løyet i en tråd her om dagen da jeg påstod at jeg bruker 500,- i mnd på klær.. Bruker nok mer enn det ja! I dag har jeg vært på salg og kjøpt: Piratbukse, tre topper og to kjoler. Ca 1200,- for alt sammen!

Stusset over at det var salg på sommertøy overalt allerede nå! Er vel ikke lenge før høstnyhetene er tatt inn..

Jeg er ram til å handle på salg... Klarer ikke å holde regnskap på hvor mye jeg bruker av penger heller. Trøsten er at jeg aldri har brukt penger jeg ikke har :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sportsklær, sokker, undertøy, ja, generelt klær man Må Ha kan med fordel faktureres under "husholdning" i likhet med vaskemidler, tannkrem og andre uunnværlige ting.

Under "klesbudsjett" bør kun plagg som man strengt tatt kunne unnvært, føres opp. ;-)

*ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, jeg er helt vill etter korte boots med stiletthæl. Nå har jeg snart boots i alle farger. Jeg er overbevist om at skoene/bootsene synes bedre på meg enn alle andre så jeg må ha noe som passer til resten av klærne.

:) Ja, godt mulig det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bianco har mye stilig de - de du har kjøpt så rålekre ut da! :o) Men de har faktisk mye fint - til sitt bruk! - på FK-butikken også altså! :o) Noen kjekke ansatte og...

Fine mannfolk?! Artig med litt sukkertøy for øyet, da *hehe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arbeidstøy? Overall og kjeledress og sånt? Nei takk. Det blir for hverdagslig og ..(gulp). .proletært. Uniform er tingen. Høyere offiserer i sjøforsvaret og flyvåpenet (heter det det, tro).

*gisp* Er du Kristin Krohn Devold????!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er tre par som har fest ca 3 ganger i året, og bytter på å ha det. Før jul var vi hos oss, i vinter hos det andre paret, og i morgen altså hos det tredje paret. Knallmoro - og veldig eksklusivt. Alle har taushetsplikt om festnivået der!!!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte bare si det, ettersom været i Trøndelag er det jeg savner _minst_! *knegg*

10 grader og regn nå... Snuppa måtte ha på ullundertøy og parkdress i dag... *ser på kalenderen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Kunne f. eks. ikke ha forelsket meg i en mann uten artium.''

Men du vet jo ikke med en gang om en mann har tatt artium eller ikke? Med mindre det er det første du spør om når du treffer noen selvfølgelig. ;o)

Men jeg forelsker meg ikke i noen jeg ikke kjenner i det hele tatt. Kan nok bli betatt rent utseendemessig av en jeg bare har vekslet noen ord med eller sett på en fest, men forelskelse går dypere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1183111814' post='3635908]

10 grader og regn nå... Snuppa måtte ha på ullundertøy og parkdress i dag... *ser på kalenderen*

Til røst kan jeg nevne at det regner i Oslo også, men jeg aner en glippe i skydekket nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men jeg forelsker meg ikke i noen jeg ikke kjenner i det hele tatt. Kan nok bli betatt rent utseendemessig av en jeg bare har vekslet noen ord med eller sett på en fest, men forelskelse går dypere.

Du har nok rett i det ja. Forelskelse stikker dypere enn det å være betatt av noen.

Alikevel høres det i mine ører merkelig ut når folk sier at de aldri kan tenke seg å bli forelsket i en uten hår f.eks., eller en som ikke har utdanning. Selv innrømmer jeg at jeg neppe kunne forelsket meg i en mann med måter å oppføre seg på som er stikk i strid med mine egne, men rent fysiske egenskaper og utdanning? Men heldigvis er vi jo forskjellige! :o)

Og såvidt jeg har skjønt er du også svært lykkelig sammen med din kjære? :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har nok rett i det ja. Forelskelse stikker dypere enn det å være betatt av noen.

Alikevel høres det i mine ører merkelig ut når folk sier at de aldri kan tenke seg å bli forelsket i en uten hår f.eks., eller en som ikke har utdanning. Selv innrømmer jeg at jeg neppe kunne forelsket meg i en mann med måter å oppføre seg på som er stikk i strid med mine egne, men rent fysiske egenskaper og utdanning? Men heldigvis er vi jo forskjellige! :o)

Og såvidt jeg har skjønt er du også svært lykkelig sammen med din kjære? :o)

Hår og utdanning blir da to vidt forskjellige ting. Og hår er ikke viktig i det hele tatt. Tenner, derimot, er en betingelse.

Dette med utdanning handler om å ha noenlunde likt ståsted. Å kunne kommunisere med de samme begrepene, være noenlunde på samme nivå intellektuelt. Og ikke bare det: I mitt hode er utdanning noe av det beste man kan bruke tida på. Studietida var på mange måter den beste tida i livet. Og jeg tror rett og slett ikke jeg passer sammen med en som ikke verdsetter lærdom og utdanning like høyt som jeg gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hår og utdanning blir da to vidt forskjellige ting. Og hår er ikke viktig i det hele tatt. Tenner, derimot, er en betingelse.

Dette med utdanning handler om å ha noenlunde likt ståsted. Å kunne kommunisere med de samme begrepene, være noenlunde på samme nivå intellektuelt. Og ikke bare det: I mitt hode er utdanning noe av det beste man kan bruke tida på. Studietida var på mange måter den beste tida i livet. Og jeg tror rett og slett ikke jeg passer sammen med en som ikke verdsetter lærdom og utdanning like høyt som jeg gjør.

*Hehe* Du skjønner at det er en her inne som bestemt hevder at hun aldri kunne forelske seg i en mann uten hår... Jeg har en uten noe særlig hårpryd og han er verdens beste og deiligste for meg! :o) Utdanning har han også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Hehe* Du skjønner at det er en her inne som bestemt hevder at hun aldri kunne forelske seg i en mann uten hår... Jeg har en uten noe særlig hårpryd og han er verdens beste og deiligste for meg! :o) Utdanning har han også.

Da jeg var 20, kunne jeg nok også ha sagt at hår var et must. Men man får et annet syn på slike ting etter hvert, og i dag kan jeg faktisk si at lite hår heller er et pluss enn et minus. Jeg synes det framhever maskuliniteten. Og svært ofte er det slik at de som har lite hår på hodet har mye på armer og bein. Hvilket er meget sexy. Gjerne lodden rumpe også.

Men for all del - selv om jeg er fleksibel når det gjelder hår, har jeg også noen utseendemessige krav som må være oppfylt. Tenner er nevnt som et must, dessuten må han være høyere enn meg og ikke for spinkel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var 20, kunne jeg nok også ha sagt at hår var et must. Men man får et annet syn på slike ting etter hvert, og i dag kan jeg faktisk si at lite hår heller er et pluss enn et minus. Jeg synes det framhever maskuliniteten. Og svært ofte er det slik at de som har lite hår på hodet har mye på armer og bein. Hvilket er meget sexy. Gjerne lodden rumpe også.

Men for all del - selv om jeg er fleksibel når det gjelder hår, har jeg også noen utseendemessige krav som må være oppfylt. Tenner er nevnt som et must, dessuten må han være høyere enn meg og ikke for spinkel.

Vedkommende som uttalte seg her inne om håret er nok en del yngre enn deg og meg. :o)

Jeg ville også gjerne ha en mann som var stor og kraftig og bamsete og med mye kroppshår. *Hehe* Min elskede er gjennomsnittlig høy, nesten spinkel og har beskejdent med kroppshår. Men verdens deiligste er han alikevel - for meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1183109985' post='3635873]

Å, den MC-sjappa i Olav Trygvasonsgate?

Hehe, jepp! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...