Gå til innhold

Disse har jeg kjøpt meg i dag


Lotte :o)

Anbefalte innlegg

Nei, han er ikke bigamist - vi er jo bare forlovet! Han har heldigivs såpass moral at han ikke er gift med to på en gang!

*Puster lettet ut* Det var da enda godt, begynte et øyeblikk å tvile på moralen til den mannen altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 99
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Lillemus

    21

  • Lotte :o)

    19

  • mariaflyfly

    13

  • Babette

    9

Mest aktive i denne tråden

mariaflyfly

Du er jo bare ungjenta, Flyfly, sånt blir for sterkt for en gammel skrott som meg. ;o)

Høhøhø, det var akkurat det jeg ville høre. :)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg som ikke syns sånne er så lekre? Ser mange som går med det. Men vi brukte jo det for ti år siden..

Skjønner at det er populært men :o)

For ti år siden? *Fnis* De har vel vært populære i femti år eller noe? Vi brukte sånne tidlig på 80-tallet også og jeg er temmelig sikker på at de alt da hadde vært populære i maaaaange år, de er i alle fall ikke noe 90-tallsfenomen! Så det så. ;o)

Men du er jo så ung jenta mi.. *Klapper candyqueen på hodet og gir henne et sukkertøy*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly

Er det bare meg som ikke syns sånne er så lekre? Ser mange som går med det. Men vi brukte jo det for ti år siden..

Skjønner at det er populært men :o)

Jeg hadde også sånne for 10 år siden. Cluet er at de kan brukes til alt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

candyqueen_83

For ti år siden? *Fnis* De har vel vært populære i femti år eller noe? Vi brukte sånne tidlig på 80-tallet også og jeg er temmelig sikker på at de alt da hadde vært populære i maaaaange år, de er i alle fall ikke noe 90-tallsfenomen! Så det så. ;o)

Men du er jo så ung jenta mi.. *Klapper candyqueen på hodet og gir henne et sukkertøy*

Okei da :P Bare husker at vi hadde sånne, men når jeg tenker etter visste jeg jo at de var populære lenge før det :o)

Jeg syns hvertfall ikke de skoene er særlig fine. Det var egentlig poenget :o) Selv om de sikkert er praktiske.

Så bra noen sier jeg er ung for nå begynner jeg å grue meg til jeg blir 30 :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mariaflyfly

Men Hr. Fossmo er jo nygift?! Er han bigamist også altså? *Rister oppgitt på hodet* Jøjje meg, hva kan man ikek vente seg fra den kanten du!

Skjønner du ikke? Morsan er den nye kona hans! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bianco-sko er best!

Jeg skjønner at jeg har løyet i en tråd her om dagen da jeg påstod at jeg bruker 500,- i mnd på klær.. Bruker nok mer enn det ja! I dag har jeg vært på salg og kjøpt: Piratbukse, tre topper og to kjoler. Ca 1200,- for alt sammen!

Stusset over at det var salg på sommertøy overalt allerede nå! Er vel ikke lenge før høstnyhetene er tatt inn..

Endelig en som innrømmer sin løgn i den tråden! Jeg er overbevist om at det var flere som slet med massiv fortrengning av virkeligheten i den tråden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig en som innrømmer sin løgn i den tråden! Jeg er overbevist om at det var flere som slet med massiv fortrengning av virkeligheten i den tråden...

Noen ganger syns jeg at jeg har så lite klær, så jeg innbiller meg at jeg kjøper veldig lite klær... Men det er nok et snev av fortrengning ja ;-)

Dessuten er det mye hyggeligere å regne på hvor mange kroner jeg har spart (på salg) enn å regne på hva man har brukt... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ganger syns jeg at jeg har så lite klær, så jeg innbiller meg at jeg kjøper veldig lite klær... Men det er nok et snev av fortrengning ja ;-)

Dessuten er det mye hyggeligere å regne på hvor mange kroner jeg har spart (på salg) enn å regne på hva man har brukt... :-)

Jeg er tilhenger av prinsippet om at man i slike regnskap holder utenfor f.eks. alle sportsklær, undertøy, nødvendige klær osv. osv...

I såfall er jeg meget sparsommelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er tilhenger av prinsippet om at man i slike regnskap holder utenfor f.eks. alle sportsklær, undertøy, nødvendige klær osv. osv...

I såfall er jeg meget sparsommelig!

Sportsklær, sokker, undertøy, ja, generelt klær man Må Ha kan med fordel faktureres under "husholdning" i likhet med vaskemidler, tannkrem og andre uunnværlige ting.

Under "klesbudsjett" bør kun plagg som man strengt tatt kunne unnvært, føres opp. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sportsklær, sokker, undertøy, ja, generelt klær man Må Ha kan med fordel faktureres under "husholdning" i likhet med vaskemidler, tannkrem og andre uunnværlige ting.

Under "klesbudsjett" bør kun plagg som man strengt tatt kunne unnvært, føres opp. ;-)

Vi trenger å utvikle et regnskapsprogram som er i samsvar med våre prinsipper :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er tilhenger av prinsippet om at man i slike regnskap holder utenfor f.eks. alle sportsklær, undertøy, nødvendige klær osv. osv...

I såfall er jeg meget sparsommelig!

Det der var en utrolig god ide, frosken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nemlig! :) God smak du! :)

Du burde forresten ha kommet og sett på verdens fineste pus, den har jeg kjøpt meg. 9 uker og halvt perser og halvt skogkatt. Perserblå pels og skogkattansikt. Han maler forøvrig som en maskin og endelig har jeg noen å dele seng med :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for det - jeg synes menn i dress kan være råsexy også! :o)

Og jeg har da overhode ikke inntrykk av at du er snobbete, Babette...

Jeg har tenkt nærmere over saken, og jeg er ikke snobbete i forhold til penger og sosial status, heller ingen kultursnobb, (elsker ukeblader og såpeserier), men jeg er litt utdannelsessnobbete. Kunne f. eks. ikke ha forelsket meg i en mann uten artium.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tenkt nærmere over saken, og jeg er ikke snobbete i forhold til penger og sosial status, heller ingen kultursnobb, (elsker ukeblader og såpeserier), men jeg er litt utdannelsessnobbete. Kunne f. eks. ikke ha forelsket meg i en mann uten artium.

''Kunne f. eks. ikke ha forelsket meg i en mann uten artium.''

Men du vet jo ikke med en gang om en mann har tatt artium eller ikke? Med mindre det er det første du spør om når du treffer noen selvfølgelig. ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...