Gå til innhold

Denne har jeg kjøpt meg i dag!

Anbefalte innlegg

Gjest prust
Skrevet

http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=2708995&rom=MP

Juhu!!!!! Gleder meg! Jeg stod på 10. plass på venteliste på bibiloteket, og ville ikke kunne få lest den før langt ut på høsten... Så da måtte jeg kjøpe den. Betlat riktignok litt mer enn på bokkilden, men det er nok verdt det!

Men først skal jeg lese "Den femte kvinnen" av Mankell - da er jeg ferdig med alle hans krim-bøker :-)

Gleder meg til en bok-sommer!!!!

Skrevet

Du er klar over at den er på svensk? Kommer ikke på norsk før i november.

Gjest prust
Skrevet

Du er klar over at den er på svensk? Kommer ikke på norsk før i november.

Ja, er klar over det! Hun dama i butikken spurte meg også om det. Regner med at det går greit å lese. Lenge siden jeg har lest bøker på svensk nå, men når jeg klarte det i ungdomstida (bl.a. "Skuggan över stenbenken" av Maria Gripe), så går det sikkert fint nå og!

Klarer ikke vente til november! Har du lest dem?

Skrevet

Ja, er klar over det! Hun dama i butikken spurte meg også om det. Regner med at det går greit å lese. Lenge siden jeg har lest bøker på svensk nå, men når jeg klarte det i ungdomstida (bl.a. "Skuggan över stenbenken" av Maria Gripe), så går det sikkert fint nå og!

Klarer ikke vente til november! Har du lest dem?

Har lest de to første ja, men jeg venter til den tredje kommer på norsk gitt. :o) Knallbøker!

hare1365380455
Skrevet

Jeg har også noen bøker jeg skal lese i sommer. :)

hare1365380455
Skrevet

Har lest de to første ja, men jeg venter til den tredje kommer på norsk gitt. :o) Knallbøker!

Jeg begynner ikke på de enda; jeg har noen på lese-lista som kommer før... ;)

Skrevet

Du får kose deg! Jeg skal holde ut til november tenker jeg, svensk er ikke noe for meg :o)

I mellomtiden er det jo Potter-tid igjen! *gleder meg*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...