Gå til innhold

Er dette noe alle kvinner vet?

Anbefalte innlegg

Mrs. Wallace
Skrevet

Hehe, jeg visste faktisk at havre er bra for huden, men det er fordi jeg har vanskelig hud med eksem og masse tull, og har måttet lete litt etter gode, forebyggende ting. Jeg kjører havregryn i kaffekverna til et fint pulver og har i badevannet. Kjempebra for huden. ;o)

*rødme*

Skrevet

Hehe, jeg visste faktisk at havre er bra for huden, men det er fordi jeg har vanskelig hud med eksem og masse tull, og har måttet lete litt etter gode, forebyggende ting. Jeg kjører havregryn i kaffekverna til et fint pulver og har i badevannet. Kjempebra for huden. ;o)

*rødme*

Ingen grunn til å rødme over det! :-) Jeg husker fra min korte karriere i parfymebutikk for 25 år siden at det var "Oatmeal"-ansiktsmasker der, så jeg har jo hørt om produkter m havre i.

Men tåpelig at reklamen slår dette fast som en 'sannhet' som alle kvinner VET.... ;-)

Skrevet

Jeg trodde det var agurker, for mamma pleide å ligge med noen skiver over øynene når hun lå i badekaret. Resten av fjeset var også innsmurt med noe.

Nå i ettertid: Hjalp det, da? ;-)

Skrevet

Ingen grunn til å rødme over det! :-) Jeg husker fra min korte karriere i parfymebutikk for 25 år siden at det var "Oatmeal"-ansiktsmasker der, så jeg har jo hørt om produkter m havre i.

Men tåpelig at reklamen slår dette fast som en 'sannhet' som alle kvinner VET.... ;-)

Og ifølge reklamen er det beste Vi Kvinner vet å ligge i badekaret med agurker på øynene mens vi knasker gulrøtter. Og Vi Kvinner tror at klærne våre blir finere med vaskemiddel tilsatt 3 mikrogram aloe vera pr. kilo.. Dessuten dytter vi gjerne biler i bare trusa, så lenge vi har Sloggitruser.

Reklame-folkene har visst ikke kommet så mye lenger siden den gangen Kodak reklamerte for kameraet som er "så enkelt at selv mor kan bruke det"..

Gjest annlovinda
Skrevet

Nei, jeg visste det ikke.

La også merke til den reklamen, om at alle kvinner vet at havre er bra for huden. Har aldri badet i havre før - men kanskje verdt et forsøk?

Skrevet

Og ifølge reklamen er det beste Vi Kvinner vet å ligge i badekaret med agurker på øynene mens vi knasker gulrøtter. Og Vi Kvinner tror at klærne våre blir finere med vaskemiddel tilsatt 3 mikrogram aloe vera pr. kilo.. Dessuten dytter vi gjerne biler i bare trusa, så lenge vi har Sloggitruser.

Reklame-folkene har visst ikke kommet så mye lenger siden den gangen Kodak reklamerte for kameraet som er "så enkelt at selv mor kan bruke det"..

;-)

Men husker du da Samvirkelagene introduserte blå-hvite matvarer for ørten år siden? Da reklamerte de med at det var så enkelt at selv far kunne handle!! ;-)

Skrevet

Nå i ettertid: Hjalp det, da? ;-)

Tror ikke det hjalp så mye. Nå er det kremer og sminke som prøver å gjøre det beste ut av det ;). Hun har alltid vært opptatt av sånt.

Skrevet

Jeg visste det ikke, nei. Og jeg trodde jeg visste en del slike ting :o)

Er det bra for huden at man spiser havre, eller er det bra for huden å smøre seg inn med havre (-grøt)?

Skrevet

Jeg visste det ikke, nei. Og jeg trodde jeg visste en del slike ting :o)

Er det bra for huden at man spiser havre, eller er det bra for huden å smøre seg inn med havre (-grøt)?

Kanksje begge deler? ;-) Hun damen i reklamen bader i det det;-)

Skrevet

;-)

Men husker du da Samvirkelagene introduserte blå-hvite matvarer for ørten år siden? Da reklamerte de med at det var så enkelt at selv far kunne handle!! ;-)

Den husker jeg ikke nei , men jeg husker godt de blå/hvite varene :-)

Skrevet

Tror du det funker med kald havregrøt? Det er i hvert fall billig.

Verdt et forsøk kanskje? ;)

Skrevet

Det er nok derfor jeg ikke har sloggi-truser, da slipper jeg unna dytting av biler.

Skrevet

;-)

Og ikke minst "hvis du bruker dem fast merker du ikke en gang forskjell på kvaliteten".

Skrevet

Hihi, det tenkte jeg også da jeg så den første gang :o)

Skrevet

Nei, alle vet ikke det. Nytt for meg, og jeg har da levd noen år.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...