Gå til innhold

Så gla' og lettet!!!

Anbefalte innlegg

Jippy!!! Jeg er ferdig med utdannelsen min!

Jeg er så glad at jeg bare må rope det ut til hele verden!

Jeg har fått fantastisk god hjelp og støtte av hjelpeapparatet, og er nå kommet ut i den andre enden etter mange års studier!!!

Takk til alle synlige og usynlige krefter både på DOL og ellers der ute, som har hatt tro på meg, og hjulpet meg med å komme opp på bena igjen!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/279796-s%C3%A5-gla-og-lettet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Jordbærpiken

GRATULERER! Et dikt som vel handler om noe annet, men som gjør meg så glad.

Utrolig bra jobba bibben! :-) Nå kan du nyte sommeren.

''Det er så utruleg

ikkje til å fatte

så reint borti veggene

reint borti natta

så utanfor alt

ein kunne ha tenkt seg

så vrangt å handtere

- og det gjer meg så meiningslaust glad!

Halldis Moren Vesaas''

GRATULERER! Et dikt som vel handler om noe annet, men som gjør meg så glad.

Utrolig bra jobba bibben! :-) Nå kan du nyte sommeren.

''Det er så utruleg

ikkje til å fatte

så reint borti veggene

reint borti natta

så utanfor alt

ein kunne ha tenkt seg

så vrangt å handtere

- og det gjer meg så meiningslaust glad!

Halldis Moren Vesaas''

Kjære, gode jordbærpiken!

Tusen takk for det søte diktet! Det skal jeg ta være på, jeg skal huske det, ja - for akkurat så ufattelig glad er jeg nå. Takk også for hyggelige hilsener under vår "felles" innspurt for litt tid tilbake.

Akkurat nå befinner jeg med i et slags vakuum, og delvis uvirkelig modus. Jeg har lyst til og sove og være sosial nesten på én gang. Du kjenner følelsen tenker jeg!

Jeg håper du har fått en god smak på sommeren allerede, og at du har lagt bøkene helt på hyllen i alle fall for sommeren.

Ha det riktig godt så lenge!

Klem fra

Gjest Jordbærpiken

Kjære, gode jordbærpiken!

Tusen takk for det søte diktet! Det skal jeg ta være på, jeg skal huske det, ja - for akkurat så ufattelig glad er jeg nå. Takk også for hyggelige hilsener under vår "felles" innspurt for litt tid tilbake.

Akkurat nå befinner jeg med i et slags vakuum, og delvis uvirkelig modus. Jeg har lyst til og sove og være sosial nesten på én gang. Du kjenner følelsen tenker jeg!

Jeg håper du har fått en god smak på sommeren allerede, og at du har lagt bøkene helt på hyllen i alle fall for sommeren.

Klem fra

Det er imponerende at du har stått på så masse og så lenge som det virker som om du har gjort. :-) Da blir det ekstra godt å bare nyte at det er over.

Det vakumet, ja, jeg tror jeg lever i det enda. Driver og lander og lander. Alle prosessene man skal gjennom. :-)

Forøvrig vet jeg nesten ikke hvor jeg har boken hen... ;-)

Får se da, om jeg må ta det igjen, om jeg står denne gangen. Det er usikkert. Men jeg er bare fornøyd med at jeg har stått i det. Det har vært målet mitt, og det nådde jeg.

Det er så bra det du har klart nå.

Har du feiret det?

Det er imponerende at du har stått på så masse og så lenge som det virker som om du har gjort. :-) Da blir det ekstra godt å bare nyte at det er over.

Det vakumet, ja, jeg tror jeg lever i det enda. Driver og lander og lander. Alle prosessene man skal gjennom. :-)

Forøvrig vet jeg nesten ikke hvor jeg har boken hen... ;-)

Får se da, om jeg må ta det igjen, om jeg står denne gangen. Det er usikkert. Men jeg er bare fornøyd med at jeg har stått i det. Det har vært målet mitt, og det nådde jeg.

Det er så bra det du har klart nå.

Har du feiret det?

Viktigst av alt er å ha gjennomført det! Du vet at du sto løpet ut denne gangen. At du ikke ga opp. Det er en seier i seg selv! Uansett hva utfallet blir, så har du tilbakelagt en viktig strekning som har vist deg at du kan! Det må vel være en god motivasjon å bære med seg videre inn i et nytt semester!?

Jeg lurer også på når jeg får igjen hvilepulsen, når jeg lander, hvornår det går opp for meg at jeg er kommet i mål.

I dag har jeg blitt feieret, og det gjør opplevelsen av virkelighet litt tydeligere. Jeg er rørt over at andre er så oppmerksomme. Da er det ikke lett å holde tårene tilbake.

Selvom det var en gledelig situasjon, merket jeg at jeg bare hadde lyst til å gråte....ja, faktisk ganske lenge. Kanskje fordi jeg fortsatt er sliten. Kanskje fordi all usikkerheten jeg har gått med så lenge kom litt opp til overflaten. Det har vært så mange år med motvind og utfordringer. Jeg har ofte følt meg alene. Det har vært utfordrende å skulle være produktiv i perioder der jeg har vært dårlig. Kanskje var det litt tristhet og gledestårer om hverandre. Litt rart det der.

Men det har vært en fantastisk kveld, og jeg vil forsøke å holde fast ved all godheten som jeg merker.

Nå skal jeg snart ut i den store verden og prøve jobbmarkedet. Det er spennende og skummelt på én gang. Akkurat nå har jeg mye guts og pågangsmot. Jeg leter derfor etter "stand-by"-knappen for å få den følelsen til å vare.

Det er kanskje litt tid igjen før du skal ut å søke tjeneste. Jeg håper studietiden din vil gi det masse tro på dine egne faglige krefter, slik at du gleder deg maksimalt til å gå løs på arbeidsoppgavene der ute i samfunnet når den tid kommer.

Gjest Jordbærpiken

Viktigst av alt er å ha gjennomført det! Du vet at du sto løpet ut denne gangen. At du ikke ga opp. Det er en seier i seg selv! Uansett hva utfallet blir, så har du tilbakelagt en viktig strekning som har vist deg at du kan! Det må vel være en god motivasjon å bære med seg videre inn i et nytt semester!?

Jeg lurer også på når jeg får igjen hvilepulsen, når jeg lander, hvornår det går opp for meg at jeg er kommet i mål.

I dag har jeg blitt feieret, og det gjør opplevelsen av virkelighet litt tydeligere. Jeg er rørt over at andre er så oppmerksomme. Da er det ikke lett å holde tårene tilbake.

Selvom det var en gledelig situasjon, merket jeg at jeg bare hadde lyst til å gråte....ja, faktisk ganske lenge. Kanskje fordi jeg fortsatt er sliten. Kanskje fordi all usikkerheten jeg har gått med så lenge kom litt opp til overflaten. Det har vært så mange år med motvind og utfordringer. Jeg har ofte følt meg alene. Det har vært utfordrende å skulle være produktiv i perioder der jeg har vært dårlig. Kanskje var det litt tristhet og gledestårer om hverandre. Litt rart det der.

Men det har vært en fantastisk kveld, og jeg vil forsøke å holde fast ved all godheten som jeg merker.

Nå skal jeg snart ut i den store verden og prøve jobbmarkedet. Det er spennende og skummelt på én gang. Akkurat nå har jeg mye guts og pågangsmot. Jeg leter derfor etter "stand-by"-knappen for å få den følelsen til å vare.

Det er kanskje litt tid igjen før du skal ut å søke tjeneste. Jeg håper studietiden din vil gi det masse tro på dine egne faglige krefter, slik at du gleder deg maksimalt til å gå løs på arbeidsoppgavene der ute i samfunnet når den tid kommer.

Jeg kjenner igjen det, når jeg får omsorg, da vekkes følelser i meg der jeg har så lyst til å gråte, av og til gjør jeg det. Det er vel det at man blir sett og møter vennlighet. Det er så godt. Da kommer de reaksjonene man kanskje har holdt inne så lenge. Jeg vet ikke. Og gledestårene.

Jeg har jo lyst til å grine når jeg har klart eksamen også jeg da :-) De andre i klassen synses nok jeg har litt rare reaksjoner. :-)

Det var så fint at du ble feiret. Og bare du vet jo hva det har kostet det her. En fin avslutning på en epoke som du har stått i, vaklet i, og klart å komme gjennom. Hadde de begreper om hvor mye det har kostet?

Du virker som et godt menneske, og de blir heldige, de som får treffer deg i jobbsammenheng tror jeg. :-)

Sov godt og drøm søtt

Annonse

grattis, om fem år er jeg også ferdig utdannet etter planen jeg har lagt nå. :D

hadde jeg ikke vært så uheldig å få bipolar lidelse ville jeg vært ferdig utdannet i år. :P

gratulerer så masse. kan tenke meg hvor glad du er nå ja :)

Hei sann Majja Kr. !

Tusen takk for hyggelig hilsen. Det gjør meg også så glad!

Jeg håper du får god hjelp med med's og alt du trenger i forbindelse med sykdommen, slik at ditt studieløp går på skinner fra nå av.

Det er ergelig og trist når man blir stoppet og forsinket av sykdom som i ditt tilfelle.

Jeg håper ditt fag er "kjempefristende" og at du har masse, masse krefter og pågangsmot slik at du kommer i mål tross hindringene du må leve med.

Jeg ønsker deg lykke til med studiene, og så får du gi et lite pip om hvordan det går underveis :o)

Ha en fin søndag!

Gratulerer.

En herlig følelse, ikke sant?

Kjære Orio!

Tusen takk for hilsen fra deg! Nå ble jeg glad :o) Ja, det er som du skriver en herlig følelse! Jeg har ofte tenkt at jeg aldri skulle klare å komme i havn. Men med gode støttespillere av både den ene og den andre sorten, så har det ordnet seg til det beste.

Det er hyggelig å se deg her igjen. Har lurt på hvor du var. Nicket ditt forbinder jeg så sterkt med dol, du har liksom alltid vært her, i alle fall i hele min tid her inne :o)

Jeg håper du får en riktig god sommer på alle måter.

klem

Gjest Majja Kr.

Hei sann Majja Kr. !

Tusen takk for hyggelig hilsen. Det gjør meg også så glad!

Jeg håper du får god hjelp med med's og alt du trenger i forbindelse med sykdommen, slik at ditt studieløp går på skinner fra nå av.

Det er ergelig og trist når man blir stoppet og forsinket av sykdom som i ditt tilfelle.

Jeg håper ditt fag er "kjempefristende" og at du har masse, masse krefter og pågangsmot slik at du kommer i mål tross hindringene du må leve med.

Jeg ønsker deg lykke til med studiene, og så får du gi et lite pip om hvordan det går underveis :o)

Ha en fin søndag!

Ja,det har jeg, tror det kommer til å gå kjempebra:o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...