Gjest fast doler uten nick Skrevet 29. juni 2007 Skrevet 29. juni 2007 Poster det her på åpent jeg - i håp om å få noen svar. Har fått henvisning til gynekolog. Er det noen som har noen gode anbefalinger om en flink gynekolog i lillestrøm området. 0 Siter
Gregga Skrevet 29. juni 2007 Skrevet 29. juni 2007 Ja! Randi Lundgren. Super dame som jeg anbefaler varmt. Holder til i Depotgata i Lillestrøm, 0 Siter
Gjest fast doler uten nick Skrevet 30. juni 2007 Skrevet 30. juni 2007 Ja! Randi Lundgren. Super dame som jeg anbefaler varmt. Holder til i Depotgata i Lillestrøm, Takk for svar. Fant gynekolog Randi Lundgren i lillestrøm i telefonkatalogen, men i skedsmogata. Men er vel sikkert samme dama det. Da skal jeg prøve å bestille meg time der. Takk igjen. 0 Siter
Gregga Skrevet 30. juni 2007 Skrevet 30. juni 2007 Takk for svar. Fant gynekolog Randi Lundgren i lillestrøm i telefonkatalogen, men i skedsmogata. Men er vel sikkert samme dama det. Da skal jeg prøve å bestille meg time der. Takk igjen. Ja ja selvsagt er det Skedsmogaten! Vet ikke hvor jeg fikk Depotgata fra?...Hm.. Lykke til! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.