villee Skrevet 29. juni 2007 Skrevet 29. juni 2007 Jeg har en pakke kjøttdeig som har vært fryst, som nå er tint og ligger i kjøleskapet. Den gikk ut på dato 17.juni og jeg hadde jo tenkt til å bruke den i dag, men nå ble det ikke slik likevel. Kan jeg bruke den i morgen selv om den nå er tint? 0 Siter
Gjest kjøttdeig Skrevet 29. juni 2007 Skrevet 29. juni 2007 Hvis du skal være litt mer sikker kan du steke den opp i kveld og bruke den i mat i morra. Var den frysevare da du kjøpte den eller ferskvare? 0 Siter
villee Skrevet 30. juni 2007 Forfatter Skrevet 30. juni 2007 Hvis du skal være litt mer sikker kan du steke den opp i kveld og bruke den i mat i morra. Var den frysevare da du kjøpte den eller ferskvare? Den var fersk da jeg kjøpte den. Nå glemte jeg sjekke etter svar i går kveld så da får jeg bare bruke den i dag og håpe det går greit 0 Siter
Orio Skrevet 30. juni 2007 Skrevet 30. juni 2007 Det går helt greit, har gjort det flere ganger. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.